8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer in het hotelgedeelte was mooi en het bed heerlijk zacht. De tuin en het zwembad lagen er netjes bij. De locatie was voor ons slecht, wij wilden geen scooter huren en waren aangewezen op de enkele taxi’s die op het eiland rond reden die ontzettend duur waren.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
9 augustus 2017 beoordeeld

We hebben een aantal dagen genoten van de pool view villa. Zeer ruim met 3 slaapkamers en 3 badkamers. Heel mooi en rustig gelegen in een prachtige tuin. Een gezellige straat met winkeltjes en restaurantjes is op loopafstand. Je kunt ook lopend naar de supermarkt, maar je kunt je maaltijden ook laten bezorgen. Je krijgt een telefoon met beltegoed.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
3 mei 2017 beoordeeld

We hebben genoten van ons verblijf, het was proper, verzorgd.
Daar we een standaardkamer hadden met een balkon maar zonder tafeltje kregen we er eentje van Mo zodoende konden wij buiten ontbijten. Ze zijn enorm behulpzaam en ook zij komen soms voor onaangename ontdekkingen te staan, zo bleek onze kluis niet te werken en bij nader onderzoek had de vorige hotelgast de batterijen eruit genomen, echt waar maar Mo heeft dit direct in orde gemaakt.
Wat ons enorm heeft gestoord is dat ze op zondag de ganse maar dan ook de ganse dag vuur hebben gemaakt, ge kon niet buiten zitten noch gebruik maken van het zwembad zo'n een doordringende rook, echt jammer.
Maar voor de rest een hele dikke pluim aan het personeel en ook aan de eigenaars.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
12 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zouden 3 nachten blijven maar het zijn er 5 geworden. Wat een heerlijke plek om te zijn, lekker rustig (in oktober). Voor 200 bath komt de taxi v.h. hotel je ophalen bij de pier. Als je het zelf regelt bij de pier kost het je 300 of 400 bath.
Wij hadden de standaardroom en deze beviel heel goed. Geen beestjes binnen, iedere dag schoongemaakt en om de dag schoon bedlinnen en handdoeken (ook speciale bruine handdoeken voor het zwembad). Lekker koffie en thee (met waterkoker) op de kamer wat iedere dag wordt aangevuld net zoals 2 flessen water.

Mo van de receptie (een klein hokje) is supervriendelijk. Neem de telefoon die op je kamer ligt (incl beltegoed) met je mee. Mo zit niet altijd op zijn plek maar als je hem belt (nr is voorgeprogammeerd) dan is hij er onmiddelijk.

Woodlawn villa's zit naar onze mening een soort van in het oude Koh Tao. Ga je meer noordelijker zitten dan heb je de drukte van heeeel veeeel winkels naast elkaar. Wij vonden dit veel leuker en voelde ons minder toerist)
Het zwembad is heerlijk na een dag er op uit. Denk er om.. als de zon onder gaat komen de muggen, zorg dan dat je even naar je kamer gaat.

Wil je een heerlijk belegd stokbroodje eten ga dan rechts van de 7 eleven (10 meter) daar is een mevrouw (zie foto) ze heeft van karton/ menus een soort van doorgeefluikje gemaakt en ze heeft alleen 1 bankje om op te zitten aan de rechterkant maar zo lekker en maar 60 bath (ham kaas en sla met komkommer en tomaat) verser kan niet. Wij namen extra broodjes mee in onze rugzak als we gingen duiken.

Ook heerlijk (en voordelig) eten bij JT restaurant. Ze hebben een grote vijver in het midden v.h. restaurant, schrik niet v.d. enorme vissen die er in zwemmen. Wij dachten dat Koh Tao enorm duur zou zijn in vergelijking met Koh Lanta en Phi Phi maar nee, totaal niet.

Wij hebben gedoken bij Alvaro Diving. Deze wordt ook aangeraden door Woodlawn villa's. Een aanrader. Je duikt vanaf Pirate bay vanaf een piratenschip. Duidelijk instructies en een gezellige sfeer voor 1.000 voor 1 duik (water, koffie, thee, fruit en koekjes included). Het is wel even zoeken waar ze zitten. Ga na de 7 eleven rechtsaf, houdt rechts aan en loop door, langs de slagboom op. Als je denkt dat je verkeerd gaat ga je toch goed. Je moet door een restaurant en over een betonnen pad op palen en dan arriveer je bij Alvaro. Ga er heen you won't be sorry.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker zachte bedden en goede service, zeker die map met tips en informatie die in je kamer ligt is erg handig. Ruime schone kamer en rustige omgeving. Van te voren kregen we een mail met informatie over hoe we daar konden komen en de mededeling dat de toegangsweg helaas niet van hen was en dat ze die dus niet mochten asfalteren en verlichting aanbrengen. Het was inderdaad 's avonds wel wat donker, maar het is maar een klein stukje, geen probleem dus. Zwembad is prima, wel weinig ligbedden daar. Onze kamer lag naast de ruimte van de schoonmakers en die konden daar 's ochtends vroeg wel eens wat rommelen, dat was dan wel goed te horen. Vaak hield dat na een half uurtje op.
De service is erg goed en je krijgt een telefoontje mee om hen te bellen als er iets is, heel fijn!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner