Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben 3 nachten bij Koh Tao Royal Resort geslapen en onze ervaringen zijn niet heel positief. De huisjes zijn oké maar hebben wel wat achterstallig onderhoud. Het personeel spreekt zeer beperkt Engels en lijken niet heel flexibel bij wensen en veranderingen.
De kamer zou om de dag schoongemaakt worden maar hier hebben wij niets van gemerkt.
Het ontbijt was magertjes. Niet veel bijzonders en het personeel was niet heel makkelijk in het meedenken.
De administratie lijken ze niet echt helemaal op orde te hebben want een tweetal rekeningen bleken niet volledig betaald te zijn. Ging maar om kleine bedragen maar oogt slordig.
Ook w.b.t. de voorzieningen op het strand zou het beter kunnen. Kleed het iets beter aan en besteed iets meer aandacht aan de uitstraling en het komt geel anders over.
Een magere voldoende en geen locatie om nogmaals naar terug te keren!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

We vonden het met een woord slecht!
Flinke klim, hutjes bloedheet! Veel vliegen, ontbijt was zeer slecht en dan niet te spreken over de prijs!!! Dit mag je geen resort noemen!!! Nooit meer dat wij hier naartoe gaan.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Aangekomen bij het hotel kregen wij de bovenste familie hut. Je moest hiervoor een flinke klim maken.Bij binnenkomst zagen wij al dat de voordeur niet goed sloot en het met een hangslot afgesloten moest worden. Boven het bed hing een klamboe, maar het huisje zelf had hele grote kieren alle insecten konden zo naar binnen lopen! Op het grote bed lagen muizen of ratten keutels, te vies! De kinderen moesten boven slapen met matrassen op de grond met een ventilator boven het bed. In het dak zaten gaten die dichtgeplakt waren met ducktape. De badkamer kon je bereiken met een trapje vanuit je slaapkamer, ook deze was niet schoon. Ook zit je heel dicht bij de pier, wat een voordeel heeft, maar de boten varen af en aan. Dit zie je niet op de foto's! Die geven een ander beeld. Wij hebben direct aangegeven dat wij hier niet wilden blijven. Helaas geboekt via booking.com en konden ons geld niet meer terug krijgen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 9 april 2017 via mobiele applicatie

Geweldig! Perfecte plek om stress los te laten. Mooie plek om even helemaal tot rust te komen. De zee is prachtig en het eiland rondvaren is bijzonder goed om te doen. Simpel snorkelen tussen de vissen! Royal Resort is netjes en schoon! Goed georganiseerd en het eten is erg lekker! Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service. Geloof dat ik hier vaker zou komen als ik kon.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2016

Anti-muggen spray is een absolute MUST HAVE.
Wij verbleef met zijn 2-en op een kamer, werden helemaal lek geprikt door de muggen. Airco was €300 baht per nacht per kamer erbij. Dat vond ik oplichterij.

Personeel zijn behulpzaam en aardig. Prima locatie aan strand. Op 5 minuten lopen van de veerboot terminaal. PRIMA snorkel locatie met veel visjes en doorzichtig water.

Datum van verblijf: juli 2016