“Prima lunch cafe”
Beoordeling van cafe del sol

cafe del sol
Geclassificeerd als nr. 57 van 254 Restaurants in Ko Tao
Keukens: Frans, Mediterraan
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlakbij de pier waar de ferries afmeren is dit een van de beste ontbijt en lunch cafes, ook volgens de locals.

Datum van bezoek: augustus 2018

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren hier gegeten, van alles van de kaart geprobeerd allemaal erg lekker! Iets duurder dan gemiddeld, maar kwaliteit kost geld. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
1 juni 2018 beoordeeld

Cafe del Sol heeft een uitgebreide menukaart. Heerlijk pizza maar de steaks zijn ook heerlijk. Gratis wifi. De ligging is ook fijn. Het ligt op een hoek waar je genoeg voorbij ziet komen. Je kijkt je ogen uit. Zeker een bezoekje waard!

Datum van bezoek: mei 2018
23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er schoon uit en eten smaakt lekker ook de verse ciabattas zijn aan te raden als je het thaise eten even zat bent.a

Datum van bezoek: februari 2018
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke sfeer hier, de bediening is altijd aardig en herkent ons sinds wij er zo vaak komen! De pizza en pasta zijn beide heerlijk, daarom zijn we hier vaak teruggekomen. Het enige wat ik hier heb besteld waar ik teleurgesteld door was, was de pompoensoep. De rest van de kaart is heerlijk!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die cafe del sol bekeken, bekeken ook

In cafe del sol geweest? Deel je ervaringen!