“Heerlijk gegeten bij cafe del Sol”
Beoordeling van cafe del sol

cafe del sol
Geclassificeerd als nr. 57 van 236 Restaurants in Ko Tao
Keukens: Frans, Mediterraan
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Cafe del Sol heeft een uitgebreide menukaart. Heerlijk pizza maar de steaks zijn ook heerlijk. Gratis wifi. De ligging is ook fijn. Het ligt op een hoek waar je genoeg voorbij ziet komen. Je kijkt je ogen uit. Zeker een bezoekje waard!

23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er schoon uit en eten smaakt lekker ook de verse ciabattas zijn aan te raden als je het thaise eten even zat bent.a

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke sfeer hier, de bediening is altijd aardig en herkent ons sinds wij er zo vaak komen! De pizza en pasta zijn beide heerlijk, daarom zijn we hier vaak teruggekomen. Het enige wat ik hier heb besteld waar ik teleurgesteld door was, was de pompoensoep. De rest van de kaart is heerlijk!

20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza, prima wijntje en leuke bediening. Zou anderen zeker aanraden eens langs te gaan bij dit restaurantje.

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt op iedere hoek van de straat ontbijten voor een prikkie. Hier betaal je misschien iets meer, maar dan heb je ook wat. Het German Breakfast waar wij voor kozen was 220 bath, incl echt lekkere verse koffie, espresso of thee.
Daarnaast is het een mooie, schone zaak en vlotte, vriendelijke bediening.
Morgen gaan we weer hierheen!

Reizigers die cafe del sol bekeken, bekeken ook

Ko Tao, Surat Thani

In cafe del sol geweest? Deel je ervaringen!