“De tijd van het jaar??”
Beoordeling van La Dolce Vita

La Dolce Vita
Geclassificeerd als nr. 65 van 254 Restaurants in Ko Tao
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Barscene, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen, Afhalen
31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Over het eten valt geen slecht woord te verkondigen. Ondanks de prille drukte, zaten mijn vriendin en ik om 21.00 nog maar met zijn tweetjes te tafelen. Het personeel liet vriendelijk doch gedwongen weten dat zij het al wel mooi geweest vonden. Het volume van de muziek werd toch nauwelijks hoorbaar gedraaid, de krukken werden op de bar gezet, en alle grazen werden van tafel gehaald. We werden de tent letterlijk uitgekeken. Ondanks de geringe drukte ga je zo niet met klanten om! Helaas een flinke tegenvaller..

Datum van bezoek: mei 2017

15 januari 2016 beoordeeld

Wij hebben er inmiddels meerdere keren gegeten. En elke keer was het meer dan prima. Een echte aanrader is de lasagna met zalm. Staat niet op de kaart, maar op het "blackboard". Anders ernaar vragen. De verse pasta gerechten zijn heerlijk. Kortom een goed restaurant om te eten. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Verder hebben ze uitstekende wijnen, ook de huiswijnen zijn van een goede prijs / kwaliteitsverhouding. Dat is al bijzonder voor Thailand. De (mede)eigenaar is een gezellige Italiaan. Alles klopte in dit restaurant tot en met de sambuca bij de rekening. Natuurlijk is het iets duurder als Thais, maar de prijs/kwaliteitsverhouding is prima!!!

Datum van bezoek: december 2015
19 juni 2015 beoordeeld

Als ik de rest van de beoordeling zo zie, lijkt het of wij pech hadden met de kok of de andere beoordelers hebben nog nooit een goede Italiaanse pizza gehad. De pizza Hawaii en die met zeevruchten die wij hadden waren ronduit slecht te noemen. Maar ja, we hadden honger... De koffie was daarentegen wel prima. Personeel zat geloof ik niet echt te wachten op klanten. Misschien waren wij op een verkeerd moment? Uur of 13:00.

Datum van bezoek: juni 2015
20 januari 2015 beoordeeld

Heerlijke bruschetta's vooraf gegeten, lekker hoor! Mijn partner had een erge smaakvolle pizza en ik een klasse salade. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen. Grappig op Koh Tao, overal de schoenen uit waar je binnen gaat, dus alles lekker schoon.

Datum van bezoek: januari 2015
4 november 2013 beoordeeld

Erg vriendelijk personeel, voorgerecht, bruchetta en nord italia was erg lekker, ook de pizzas waren heerlijk. Jammer dat de smaak van de amaretto erg waterig was, hij leek wel aangelengt, en ik had hem nogwel zonder ijs. Dat was een mindere afsluiter na een heerlijk diner!

Datum van bezoek: oktober 2013

Reizigers die La Dolce Vita bekeken, bekeken ook

In La Dolce Vita geweest? Deel je ervaringen!