“Thaise en franse keuken”
Beoordeling van Ananas Restaurant

Ananas Restaurant
Geclassificeerd als nr. 48 van 254 Restaurants in Ko Tao
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vriendelijke gastheer en gastvrouw. Keuze genoeg op het menu, elke dag een ander dessert op het krijtbord, hier zouden wij zeker naar terug gaan.

Datum van bezoek: juni 2018

16 april 2018 beoordeeld

Eten is heerlijk en goed verzorgd. Relaxed sfeertje. Toetjes zijn voortreffelijk. Ga hier zeker terug.

Datum van bezoek: september 2017
7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben verrassend goed gegeten in dit kleinschalige en gezellige restaurant. Het heeft een Thaise keuken met een Frans accent. Maar de kaart biedt nog veel meer. De crepe is zeker een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2018
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf op Koh Tao meerdere malen gegeten (lunch en diner). Het niveau ligt hier hoog en onderscheid zich van de standaard Thai. Mooie zaak met aardige eigenaar en bediening. Ik kan iedereen aanbevelen om hier te gaan eten.

Datum van bezoek: augustus 2017
9 augustus 2017 beoordeeld

Het restaurant valt op door z'n leuke hippe uitstraling. Smaakvol ingericht. Heerlijk gegeten en gedronken. Prima service.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Ananas Restaurant bekeken, bekeken ook

In Ananas Restaurant geweest? Deel je ervaringen!