“Hippe plek”
Beoordeling van SouthBeach Cafe

SouthBeach Cafe
Geclassificeerd als nr. 57 van 219 Restaurants in Ko Tao
10 augustus 2017 beoordeeld

Sfeervolle plek voor een lekker ontbijt/ lunch / diner. Ze hebben ook een bezorgservice. Kaart met ook vega / vegan gerechten. Wel duurder dan een gemiddeld restaurant op Koh Tao.

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere broodjes in een mooi ingerichte zaak. Personeel is heel vriendelijk. Een heel lekkere koffie. Gericht op de Europeaan. Maar wat is daar verkeerd mee? :-)

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Overduidelijk het beste restaurant op Koh Tao voor westers eten. Verwacht hier geen Thaise kost, maar pizza's en burgers. De pizza's zijn vers bereid en dat proef je. Als lunch zijn de broodjes ook erg lekker. Ook de koffie is top! Personeel is zeer vriendelijk en spreekt prima Engels. Aanrader!

16 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizzas zijn homemade, niet alleen zie je het; je proeft het! Erg beleefd personeel maar toch informeel en oprecht. Een aanrader voor iedereen. Hier maak ik me niet druk over wat ik krijg, ik weet dat het goed zal zijn. Ps: they have great coffee also!

30 januari 2017 beoordeeld

Zeer verzorgd maar beperkte menukeuze. Prima ontbijt. Soms trage bediening voor eten. Neem je tijd. Heel lekkere koffie!!!

Reizigers die SouthBeach Cafe bekeken, bekeken ook

In SouthBeach Cafe geweest? Deel je ervaringen!