12 augustus 2016 beoordeeld

Dit hotel is echt een aanrader. Er zit ook een vestiging van beneden bij het strand, maar die is veel minder mooi en schoon. Let er dus op bij het boeken dat je bovenop de berg zit. Het ontbijt en het avondeten/de lunch zijn erg lekker. De badkamer is wel een beetje aan vervanging toe, dat is allemaal een beetje verouderd. De internetverbinding door het gehele resort was prima.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de zee, beetje aan de zijkant zijn lekker rustig
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met prima faciliteiten. Prachtig uitzicht en fantastische tuin. Wij zaten in paradise zone op de heuvel. Wel wat verder van zee maar goede taxi service van hotel. Je kunt ook mooi door de tuin naar beneden lopen.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
7 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven in oktober 2014 voor 7 nachten in dit hotel. We hadden een standaard kamer geboekt. Bij aankomst werden We naar een soort schuurtje gebracht waar We moesten verblijven. Het rook er erg muf en het Was een hele kleine ruimte, om over de douche al niet eens te spreken! Gelijk omgeboekt bij de receptie naar een deluxe bungalow. Dit bleek een oud rot en nog muffer houten huisje te zijn! Kortom echt te vreselijk! Het ontbijt kun je ook al geen ontbijt noemen. Voor thaise begrippen Is het echt heel erg slecht!

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
5 oktober 2014 beoordeeld

Via internet kamer geboekt. Zoals gewoonlijk weer in de maling genomen. Schitterde foto's maar de realiteit is compleet anders. Ik moest verschillende trappen op in mij schuur te komen. Kamer is niet bijzonder schoon en ook niks speciaals. Dat maakt mij allemaal niet uit zolang de prijs er maar naar is en dat is nou het grote probleem. Personeel was ruk. Onvriendelijk en niet behulpzaam. Eten ging ook helemaal nergens over. Enige positieve is dat je vlak bij het strand zit. jaren gelden al op dit eiland geweest.Ik vond het destijds super.Mentaliteit is compleet veranderd. jammer. Mee zie je hier ook niet meer.

• Verbleef: december 2013, reisde alleen
28 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie qua strand en uitzicht.
Personeel inderdaad waardeloos, op een hele vriendelijke oudere man (bediening restaurant) na. Zaten niet in paradise zone maar gewoon beneden. Prachtige tuin.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner