Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vanwege alle recensies hadden we er meer van verwacht.
Ontbijt was slecht. Koffie niet lekker. Croissants uit n zakje. Komt niet overeen met eerdere recensies.

Kamers stonken overdreven naar citroengeur. Niet van het schoonmaken, want dat was binnen 10 min per kamer gedaan.
Ook was het op de kamer klam.
‘s Morgens was de kleding op de kamer klammig, terwijl het savonds droog was.

Wifi was vreselijk!!!
Vrijwel geen bereik.

Personeel bij receptie wel vriendelijk!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier 5 nachten geslapen en het was fantastisch. We hadden rechtstreeks via het hotel geboekt en kregen bij aankomst een upgrade van een superior quad room naar een junior de luxe suite. Zeer grote kamer van 120m2 met balkon met poolview op de 3e verdieping. Goede airco, voldoende kasten, badkamer met bad en 2 douches, zeep en shampoo etc. Rustig gelegen op 5 minuten van de pier en 15 minuten naar centrum sairee beach. Ontbijt was inclusief en transfer ook. Binnen enkele minuten ben je bij winkels en supermarktjes. Ontbijt was goed met diverse soorten eieren, tosti, vers fruit, Thais, English breakfast, yoghurt etc. Zwembad is super groot en netjes. Bij het strand hebben ze ook wat ligplekjes met matjes waar je heerlijk kunt liggen. Daar heb je vaak een briesje. Bij het zwembad zijn wel te weinig ligbedjes. Wifi hapert soms dat was wel jammer. Maar overall hebben wij hier en fantastische week gehad. Zeer vriendelijk personeel. Herkennen niets van de negatieve reviews.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima ligging! Grote kamers met grote bedden!
Helaas stinkt het in veel kamers, soort putlucht.
Ontbijt matig, gedateerd, slecht onderhouden, en heel rommelig vooral keuken en bar.
Vriendelijk personeel.
Wifi slecht in de kamers, goed in de openbare ruimtes.
Zou hier niet naar terug gaan!
Wel naar koh Tao hele relaxte vibe!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooi zwembad, slechte WiFi, kamers worden niet elke dag schoongemaakt, koffers worden niet naar de kamers gebracht, en de dames van de receptie weten niet wat service is, totaal geen aandacht voor de gasten. Met andere woorden niet het geld waard.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 20 februari 2017 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een top ligging, direct aan het strand,
Circa 30 minuten lopen en je bent bij de haven.
Erg gezellige plaatst, geen gehaast of gestress.
In de avond erg leuk met diverse barren en restaurants.
Hotel zelf erg leuk met ieder een eigen klein huisje, nadeel waren de vele muggen. We zijn compleet lek gestoken ondanks het goed insmeren met diverse middeltjes, de muggen komen gewoon door de kieren in de vloer door.
Ontbijt redelijk. Je kan gebakken eitje laten maken. Diverse soorten beleg en brood.
Tijdens lunch heerlijke pad thai en pizza gegeten. Smoothies en cocktails erg goed!

Datum van verblijf: november 2016