Beoordeeld op 17 maart 2018

dit is echt een top resort ten zuiden van koh tao. ze komen je gratis halen aan de pier en ze zetten je de dag van vertrek ook gratis af aan de pier. de kamers zijn ruim en netjes.je moet wel eerst naar buiten om naar je badkamer te komen, dit vond ik wat raar.
de mensen zijn super vriendelijk en de omgeving is adembenemend. het heeft alvast zijn naam niet gestolen, viewpoint dikke aanrader!

Datum van verblijf: maart 2018
ViewPointResort, Front Office Manager van View Point Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2018

Dear Dominique L

Thank you for taking the time to review your stay with us.

Indeed room prices include breakfast and complimentary transfers to and from the pier.

We are happy to hear our staff made you feel welcome. This is one of the things we try to maintain in our hotel.

Hoping to see you again soon.

Kind Regards

View Point Resort

Beoordeeld op 15 augustus 2017

Mooi hotel voornamelijk door de ligging aan een zeer rustige baai met prachtig uitzicht. Heldere zee en strandje wat je bijna alleen voor jezelf hebt. Als je van rust houdt is het hier fantastisch. Vriendelijk personeel. Het hotel ligt op een rots. Onze laatste kamer moesten we 98 trappen omhoog. Maar het went en je hebt het er wel voor over want het is prachtig. Er is ook nog een view point waar je mooie zonsondergang kan zien. De kamer zijn ruim genoeg en het bed staat richting de zee. Zodat als je wakker wordt je meteen de zee kunt zien. Wij hadden eerst een villa aan zee. Deze was heel groot met aparte living en grote badkamer en groot balkon. Prachtig uitzicht over de baai. We vonden het hier zo fijn dat we wilde bijboeken. Ze hadden voor 1 nacht alleen nog de poolvilla vrij. Erg duur maar toch voor gekozen. Helaas regende het en konden we niet echt fijn gebruik maken van het prive zwembad. De villa had een slaapkamer en een apart huisje waar de living in was. De douche was buiten. De deuk van het water was die dag niet goed en het water werd niet warm. De volgende morgen kregen we een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt op ons balkon bezorgd. Met uitzicht op de zee ontbijten was erg fijn. Die dag zijn we verhuisd naar een kleinere villa met gardenview. De kamer was een stuk kleiner maar nog steeds groot genieg. De badkamer was buiten. Hier was de waterdruk wel goed en werd het water warm. Helaas geen zicht meer op de zee. Het ontbijt van het hotel was niet bijzonder. Na 7 dagen weet je niet meer wat je moet eten, er zit weinig vaiatie in. Ik zou volgende keer zeker terug gaan naar dit hotel maar dan boeken zonder ontbijt. Je kunt nl een stukje verderop op de vlonder bij een restaurantje heel goed ontbijten en heel goedkoop. Het hotel ligt vlak bij een klein dorpje op loopafstand waar een supermarkt zit en diverse restaurantjes. Heel goed restaurant is YinYang. Zie tripadvisor. Ze hebben een thaise kaart. Erg lekkere gerechten en heel goedkoop.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 juli 2017 via mobiele applicatie

Na onze comfortabele en gratis pick-up vanaf de pier werden we keurig ontvangen in een oase van rust in dit resort. Onze garden bungalow was compact maar comfortabel en van alle gemakken voorzien. Het bed mocht comfortabeler naar onze smaak maar verder was keurig. Het restaurant is goed, heerlijke cocktails, prima eten en normale prijzen. Het ontbijt summier maar wel voor ieder wat wils. Wat het resort vooral bijzonder maakt is dat alle bungalows gesitueerd zijn midden in de natuur, s avonds loop je met je zaklampje de trap op naar je bungalow en kom je een verscheidenheid aan kleine dieren tegen, geweldig!

Hotelstaff is erg behulpzaam. Het hotel heeft voor ons een snorkeltrip met longtailboat geregeld, enorm leuk en super relaxte tour gehad. Daarnaast werden we ook weer netjes gratis bij de pier afgezet voor vertrek.

Ik zou de volgende keer direct weer boeken bij view point!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 4 januari 2017 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel! Wij verbleven in pool villa 7. Persoonlijk op nog nooit zo'n mooie plek overnacht. Erg privé en heerlijk rustig! Wel een hele klim om er te komen, maar meer dan de moeite waard!!! Het personeel is vriendelijk en eeg behulpzaam!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 3 nachten geslapen. Eigenlijk hadden wij (gezin 5 personen) 2 seeview cottages gereserveerd maar bij aankomst was poolvilla 3 nog beschikbaar. Nadat we door de staf beide opties bekeken hadden besloten we tegen meerprijs alsnog poolvilla 3 te nemen. Hier hebben we absoluut geen spijt van gekregen. Ruime halfopenvilla met 2 slaapkamers en eigen infinity pool met goddelijk uitzicht. Ook de beide badkamers waren prachtig omdat ze eigenlijk buiten zijn. De villa heeft sfeer en is comfortabel en van alle gemakken voorzien. Ontbijt in de villa was mogelijk maar wij kozen voor het restaurant. De ontbijtkaart is uitgebreid met heerlijke sapjes. We moesten wel even wennen dat je het ontbijt de avond van te voren moest bestellen en helaas is de bestellijst 1 keer kwijtgeraakt. We konden natuurlijk alsnog het ontbijt bestellen maar omdat we die ochtend vertrokken duurde het allemaal wat te lang zodat er weinig ontbijttijd overbleef.

Het is fijn dat je gratis gebracht en gehaald wordt naar de haven. Het resort is echt voor rustzoekkers en biedt enorm veel privacy. Je hebt geen last of idee van andere bezoekers. Prachtig rustig strand waar je heerlijk kunt snorkelen. Restaurant en bar waren prima. Heerlijke gerechten. Ik kan eigenlijk geen minpuntje verzinnen behoudens dat de jonge obers zich soms wat vervelen en dan irritante kunstjes gaan doen met borden. Weinig professioneel maar het zal de leeftijd wel zijn.

Groot compliment aan de staff. We waren reeds afgezet in de haven voor vertrek toen alsnog een medewerker de Go-pro van mijn zoon kwam brengen die hij per ongeluk op de kamer had laten liggen. Keurig , wat een service. Kortom mocht u op zoek zijn naar een rustig paradijs op Koh Tao dan valt dit adres zeker te overwegen. De familie poolvilla kost een paar centen maar u krijgt er een hoop voor terug. Wij zouden graag nog een keer terug komen.

Datum van verblijf: juli 2016