“Heerlijk restaurant”
Beoordeling van Whitening Sairee - GESLOTEN

Whitening Sairee
Geschikt voor: Romantisch, Barscene, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader vooral om de zonsondergang te zien. Lekker op een bed met je eten de zonsondergang zien. Eten is lekker vooral de tigerprawns met knoflook

Datum van bezoek: juli 2018

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten. Zowel het Thais eten als de salades super lekker. Aanrader. Mooie locatie. Bediening ook erg goed. Ligt pal aan het strand. Borden mooi opgemaakt. Het klopt allemaal.

Datum van bezoek: maart 2018
7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel, fijne sfeer, leuke opgezet met zitzakken en tafeltjes op het strand. Een van de betere restaurants die we in Thailand hebben gezien en de prijzen zijn niet abnormaal hoog. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018
7 maart 2018 beoordeeld

Whitening ligt direct aan het strand en er is meer dan Thais gemiddeld aandacht aan de ambiance besteed. Je zit er erg leuk. Ook aan de kaart is veel aandacht besteed. Er staan gerechten op die we bij andere restaurants niet hebben gezien. De prijzen zijn wat hoger, maar de kwaliteit is dan ook erg goed.

Datum van bezoek: februari 2018
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hebben we hier gegeten ontzettend lekker gegeten. De roti kebab was echt een aanrader. Zowel vega als kip. Ze serveren erg grote porties, ook prima om te delen, zeker als je nog een starter en/of dessert lust. Het restaurant ziet er erg mooi uit en is anders dan andere, helemaal wit. Doet een beetje mediterraans aan.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Whitening Sairee bekeken, bekeken ook