“Heerlijk aan het strand ”
Beoordeling van Whitening

Whitening
Geclassificeerd als nr. 21 van 213 Restaurants in Ko Tao
Geschikt voor: Romantisch, Barscene, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar weken in Thailand zowel in het noorden als het zuiden gegeten te hebben, zijn de meeste gerechten wel aan ons voorbij gekomen. In whitening hebben we echt super gegeten, zeker voor zo'n toeristisch eiland en voor goede prijzen. Vooral de eend en kao soi zijn aan te bevelen. Met de voetjes in het zand en de ondergaande zon voor je kan het niet beter. Als extraatje is echt alles wit en romantisch met kaarsjes verlicht, dus echt een leuke plek om heen te gaan voor een avondje lekker eten.

17 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een restaurant. Heerlijk eten voor weinig geld en een geweldig uitzicht. Aanrader voor iedereen. Ga vlak voor zonsondergang en je haat eten met een geweldige vieuw

29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, goed eten, goedkoop en vriendelijk personeel goed Engels sprekend en lekkere muziek. Aanrader dus!

4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze laatste avond zijn wij hier een hapje gaan eten en daarom gekozen voor een wat duurder restaurant. Je zit onwijs leuk aan het strand en kunt kiezen voor zitzakken of eettafels.

Het eten smaakte goed, maar was veel te weinig. Als ik dan al ergens ga eten waar het wat prijziger is, verwacht ik niet dat we daarna een tweede hoofdgerecht moeten bestellen om onze magen te vullen. Tevens liet het personeel te wensen over qua bediening en oplettendheid. Bij een degelijke tent verwacht ik dat dat allemaal goed geregeld is.

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Hadden allebei iets anders en beide top! Vis is zeker een aanrader.

Aan het water op het strand. Erg knus savonds met kaarsjes en lampjes. Smiddags is het er stil, savonds kan er een rij staan (niet lang wachten hoor).

Niet goedkoop, best duur. Maar leuk voor iets anders en chic.

Reizigers die Whitening bekeken, bekeken ook

Ko Tao, Surat Thani

In Whitening geweest? Deel je ervaringen!