“Tegenvaller”
Beoordeling van Whitening

Whitening
Geclassificeerd als nr. 23 van 205 Restaurants in Koh Tao
Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze laatste avond zijn wij hier een hapje gaan eten en daarom gekozen voor een wat duurder restaurant. Je zit onwijs leuk aan het strand en kunt kiezen voor zitzakken of eettafels.

Het eten smaakte goed, maar was veel te weinig. Als ik dan al ergens ga eten waar het wat prijziger is, verwacht ik niet dat we daarna een tweede hoofdgerecht moeten bestellen om onze magen te vullen. Tevens liet het personeel te wensen over qua bediening en oplettendheid. Bij een degelijke tent verwacht ik dat dat allemaal goed geregeld is.

Schrijf een beoordeling

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Hadden allebei iets anders en beide top! Vis is zeker een aanrader.

Aan het water op het strand. Erg knus savonds met kaarsjes en lampjes. Smiddags is het er stil, savonds kan er een rij staan (niet lang wachten hoor).

Niet goedkoop, best duur. Maar leuk voor iets anders en chic.

24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je ziet hier erg gezellig aan het strand in Ibiza sfeer. Lekkere gerechten op de kaart, Europees en Thais. Onze dochter had een heerlijke Australische biefstuk en ook de service is prima. Aanrader voor een gezellig avondje uit eten!

23 augustus 2016 beoordeeld

Goed restaurant waar je lekker op het strand aan de zee kan eten. Lekkere gerechten van goede kwaliteit

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een avond gegeten. Het restaurant was makkelijk te vinden en ziet er leuk uit (ibiza style). Je hebt tafeltjes op het strand, binnen en zitzakken. Het eten was heerlijk, je hebt veel keus. Service was voldoende, kon beter. Wij zouden zeker nog een keer terug gaan!

Reizigers die Whitening bekeken, bekeken ook

Koh Tao, Surat Thani

In Whitening geweest? Deel je ervaringen!