“Mooie plek en heerlijk gegeten”
Beoordeling van Whitening

Whitening
Geclassificeerd als nr. 20 van 213 Restaurants in Ko Tao
Geschikt voor: Barscene, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je ziet hier erg gezellig aan het strand in Ibiza sfeer. Lekkere gerechten op de kaart, Europees en Thais. Onze dochter had een heerlijke Australische biefstuk en ook de service is prima. Aanrader voor een gezellig avondje uit eten!

23 augustus 2016 beoordeeld

Goed restaurant waar je lekker op het strand aan de zee kan eten. Lekkere gerechten van goede kwaliteit

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een avond gegeten. Het restaurant was makkelijk te vinden en ziet er leuk uit (ibiza style). Je hebt tafeltjes op het strand, binnen en zitzakken. Het eten was heerlijk, je hebt veel keus. Service was voldoende, kon beter. Wij zouden zeker nog een keer terug gaan!

16 augustus 2016 beoordeeld

Het menu gaat van (zeer lekkere) eenvoudige broodjes tot uitgebreide luxueuze vis en zeevruchten schotels.

13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier tijdens ons verblijf op Koh Tai twee keer geluncht. Lekkere broodjes en Thai food. Hippe lounge sfeer. Wel reserveren als je e wil gaan eten, het zit s avonds meestal vol. Beetje jammer dat het zo dicht bij alle drukte van de pier ligt. Vandaag geen 5 stekken maar 4.

Reizigers die Whitening bekeken, bekeken ook

In Whitening geweest? Deel je ervaringen!