“Prachtige locatie, prima eten, bediening voldoende”
Beoordeling van Whitening Sairee

Whitening Sairee
Geclassificeerd als nr. 47 van 250 Restaurants in Ko Tao
Geschikt voor: Romantisch, Barscene, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een avond gegeten. Het restaurant was makkelijk te vinden en ziet er leuk uit (ibiza style). Je hebt tafeltjes op het strand, binnen en zitzakken. Het eten was heerlijk, je hebt veel keus. Service was voldoende, kon beter. Wij zouden zeker nog een keer terug gaan!

16 augustus 2016 beoordeeld

Het menu gaat van (zeer lekkere) eenvoudige broodjes tot uitgebreide luxueuze vis en zeevruchten schotels.

Datum van bezoek: juli 2016
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier tijdens ons verblijf op Koh Tai twee keer geluncht. Lekkere broodjes en Thai food. Hippe lounge sfeer. Wel reserveren als je e wil gaan eten, het zit s avonds meestal vol. Beetje jammer dat het zo dicht bij alle drukte van de pier ligt. Vandaag geen 5 stekken maar 4.

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. Borden mooi opgemaakt, vriendelijke bediening. Tijdens het eten geniet je van een mooi uitzicht over de zonsondergang en de boten die aankomen op de pier.

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hip restaurant direct aan zee.

Je zit hier heerlijk te eten met je voeten in het zand.

Het eten is gevarieerd en prima van kwaliteit. De prijs is iets hoger dan bij de meeste restaurants in de buurt.

Door dat het naast de pier ligt is er van alles te zien en komt er een hip publiek.

Aanrader dus!

Reizigers die Whitening Sairee bekeken, bekeken ook

In Whitening Sairee geweest? Deel je ervaringen!