“Goede service en vriendelijk personeel”
Beoordeling van Seafood By Pawn

Seafood By Pawn
Geclassificeerd als nr. 9 van 237 Restaurants in Ko Tao
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed restaurant van 2 zeer vriendelijke eigenaren. Eten was heerlijk en zeker niet duur. Aanrader

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zat een beetje achter een ander restaurant verstopt maar wat een ontzettend leuk aangekleed restaurant met ontzettend lekker eten. De vis was vandaag nog gevangen en we kregen zelfs uitleg over de vis. Hoe we konden zien of deze vers was en hoe we de vis konden herkennen. We kregen van alles bij de vis, salades en rijst met sausjes. Stuk voor stuk ontzettend lekker en vers. Ze halen alleen vis van de haak, ook groentes en dergelijke zijn allemaal milieu vriendelijk! Dikke aanrader, lieve mensen oo!

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier met 2 personen geweest. Vriendelijke bediening en een zeer vriendelijke eigenaar. Mijn vriend heeft vis gegeten en ikzelf een Griekse salade aangezien ik niet zo van seafood hou. De salade was top! Grote portie en lekker veel feta kaas. Na afloop kwam de eigenaar nog even een praatje met ons maken. Het was gezellig!

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent met een betrokken gastheer die iedereen graag ter wille is.
Echt verse vis in verschillende variaties. Geen uitgebreide keus maar wel goed en ook weinig verspilling; op=op!
Prima wijntje erbij; aanrader.
Tip voor de keuken: nog een beetje oefenen met frieten bakken!

3 november 2017 beoordeeld

Hierheen gegaan omwille van de goeie recenties.....en om maar meteen met de deur in huis te vallen ; er geen spijt van gehad ook !
Een beetje problemen bij de bestelling, want Engels was niet direct de tweede taal hier, maar met bodylanguage komt men ook al ver in dit land. Mijn partner had zin in haar dagelijkse portie Tom Kha Kai, ik koos voor een Pad Thai met seafood. Normaal zouden deze 2 starters gevolgd worden door een groene currie met seafood en een gegrilde vis (cath of the day) vraag me niet welke vis, de dienster wist het trouwens duidelijk ook niet, tenzij de vissoort ‘Fish’ noemde,
Thailand zou Thailand niet zijn, mocht er wat gehaspeld worden met de volgorde van gerechten. De traditionele indeling in starters, main course en dessrts staat er gewoon om de menukaart wat te ordenen denk ik soms. Wat eerst klaar is, komt eerst op tafel....logisch toch ? Dus eerst de vis met rijst en 3 sausjes gekregen, toen die op was was de currie aan de beurt met twee keer rijst erbij dan het tweede voorgerechtje en als laatste de soep.....who cares....het was allemaal superlekker, Met een glas witte wijn en 2 spuitwaters erbij betaalden we ongeveer 1000 bath....een peulschil dus...

Reizigers die Seafood By Pawn bekeken, bekeken ook

In Seafood By Pawn geweest? Deel je ervaringen!