Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

We werden netjes opgewacht op de pier zodat onze koffers naar het hotel gebracht werden. Het inchecken verliep soepel, alleen zonder enige glimlach, ze kwam erg onvriendelijk over.

De kamer was basic, badkamer erg klein met open douche die NIET warm werd. Airco duurde een eeuwigheid om koel te worden.

Ook bij het ontbijt als je een eitje wilt bestellen en de mevrouw niet verstaat (omdat ze zachtjes mompelt) word er bijna tegen je geschreeuwd.

Jammer allemaal, zeker niet de moeite waard om nog eens heen te gaan.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Het personeel van het hotel stond bij de pier klaar om onze bagage naar het hotel te brengen. Al snel kamer toegewezen. Deze was verzorgd, maar badkamer viel tegen. Je kon de handdoeken niet kwijt en het rook wat muffig. De tv gaf alleen maar slecht signaal. Tuin om het huisjes werd niet goed bijgehouden. Kamer was schoon, groot terras. Grenzend aan de zee. Tijdens het ontbijt kijk je uit over zee. Ontbijt is voldoende.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 maart 2018

zijn hier een week geweest en gaan in dit hotel niet meer terug. Het ligt veel te ver op het einde van het eiland, de kamers zijn zeer basic en een zeer kleine douche, die alles wat er staat en hangt nat spuit. Onze airco was ok maar bij onze vrienden werkte ze niet, het bed was wel goed king size niets op aan te merken. Zwembad is ook veel te klein, ontbijt was sober, niet voor herhaling vatbaar

• Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 9 maart 2018 via mobiele applicatie

Volledig uitgeleefd ressort, alles vuil. Kamer niet netjes, schimmels en vochtplekken.... personeel niet echt vriendelijk. Wij hebben Thailand reeds verschillende malen bezocht, in verschillende gebieden verbleven maar dit is het slechtste hotel ooit.
Het enige wat in het voordeel spreekt is de rustiger ligging.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 augustus 2015 via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een geschikt hotel voor ons verblijf op koh phi phi tot we aan de receptie van dit hotel kwamen. Het heeft een zeer slechte ligging tussen de restaurants van koh phi phi en geeft een zeer chaotische verwaarloosde indruk. Dit hotel is zijn prijs van 60 euro per nacht zeker niet waard. We hebben ook contact gehad met mensen die daar weggevlucht zijn.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden