Beoordeeld op 22 juni 2017 via mobiele applicatie

Verbleven 4 nachten in bayan villa het is gewoon een perfect hotel, niks was te veel moeite voor ze.
Alle kamers werden netjes schoongemaakt en de gratis sportschool was super.
Zeker de moeite waard om te boeken.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 april 2017 via mobiele applicatie

Mooi en rustig hotel. Vriendelijk receptie personeel. De locatie is top, meteen aan de pier waar je aankomt met de boot. In het centrum, maar net niet in het drukke gedeelte. Het hotel is lekker rustig, geen overlast in de avond.

De kamers zijn gezellig, heel schoon en van alle luxe voorzien.
Het hotel heeft een fijn zwembad, je kan hier heerlijk rustig liggen.
Ontbijtbuffet aan de pier met mooi uitzicht, goed ontbijt. Wel elke ochtend hetzelfde maar dat is geloof ik overal zo.

Voor de sportliefhebbers: De gratis fitness is top!! Grote fitness met mooi uitzicht door de glazen muren, alles is aanwezig! Je kan er zelfs na het trainen eiwitshakes bestellen.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 december 2016 via mobiele applicatie

Door het slechte weer een fitness opgezocht kwamen uit bij dit hotel. Losse Keer is 400bath pp, aardig prijzig. Wel heerlijke gym, je hebt hier alles wat je nodig hebt en het werkt allemaal naar behoren! Handoekjes zijn inclusief. Wel moet je schoenen aan en mogen er geen slippers. Kleedkamer incl buitendouche, kluisjes, sauna en stoomcabine.

Verbleef: december 2016
Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Na twee nachten overleven in een hutje zonder warm water, was dit hotel een paradijsje!
Goede prijs, goede ligging ruime schone kamers en erg vriendelijk personeel! We hadden per ongeluk de datum via Agodaboekingsite
Verkeerd geboekt en het personeel van dit hotel heeft het voor ons opgelost, erg vriendelijke mensen!

Echt een aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 23 april 2016

Dit hotel is keurig onderhouden en netjes ingericht (niet onze smaak) en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De locatie is perfect. Twee minpunten moeten worden vermeld. Ten eerste de inbraakbeveiliging op de begane grond is een lachertje. Ten tweede in het gelieerde restaurant waarvoor je als gast een kortingscoupon krijgt van 10% word je door het bedienend personeel behandeld als oud vuil en om die 10% korting te krijgen moet je flink stampij willen en durven maken. Gaan eten bij de buurman (Chao Koh) levert dezelfde allesverziekende behandeling op door het personeel. Ziek zijn ze, zwaar ziek.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner