Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

Geweldige plaats om te verblijven !!
Schitterende kamers , zeer behulpzame mensen , en een geweldige goede keuken.
Fantastische plek om te snorkelen of te duiken. Kortom formidabele plaats om te zijn

Verbleef: november 2017, reisde met familie
Pichai C, ผู้จัดการ van P.P. Erawan Palms Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2018

Dear Ron R,
Greeting from P.P.Erawan Palms Resort. First of all thank you for sharing your wonderful experience with us. And giving us a great rating. Our aimed is to do our best to make our guest leaving the resort with a nice memory.However we alway look forward for provide more better services to our customers in the future.
Once again thank you for nice Review on TripAdvisor. We look forward to welcome all of you back to stay with us again in the near future,
Best regards,
Supachot Prajoedchaiwong / Resident Manager

Beoordeeld op 30 juni 2017

goede kamers prima airco, fijn zwembad zon zee en genoeg keuze uit restaurantjes
op het strand
huur een longtailboot als je wil gaan vissen op zee,
we waren hier 2 nachten maar had zeker langer gemogen.

Kamertip: wij houden niet van trap lopen dus kiezen we altijd voor een huisje, deze waren prima
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 mei 2017

Prima resort in een heel rustig deel van Phi Phi Island. Slechts een handjevol resorts en een klein winkeltje zijn in de buurt. Helaas geen WiFi op de hotelkamers. Prima zwembad en aan het prachtige strand. We liepen vaak naar Tonsai Bay (ongeveer twee uur pittig wandelen) en gingen dan met de boot terug.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 maart 2017

Op koh phi phi 2 nachten in dit resort verbleven. Wij hadden een kamer hogergelegen in het resort waar vandaan we een prachtig uitzicht hadden. Kamers en badkamer zijn simpel. Ontbijt was matig. We hebben 1x geluncht, je kunt beter voor het eten even het strand oplopen en iets verder bij Jasmin gaan eten. Lekkere Thaise gerechten, héél betaalbaar. Maak eens een uitstapje met een longtailboat (1500 baht voor 6 uur varen/snorkelen) langs Maya beach, Viking cave ed. Prachtig, het woweffect. Ga vroeg, neem de boot van 6.30/7.00 dan ben je de drukte vooruit. Gewoon de dag voordat je wilt gaan even bespreken, dat kan bij de verhuur vlak bij Jasmin. Het grote pluspunt van het resort was de ligging

Verbleef: maart 2017
Beoordeeld op 20 november 2016 via mobiele applicatie

In de Leamtong bay zijn in totaal 3 hotels en 3 restaurants. Heerlijk rustig dus. De kamers zijn vrij basic maar liggen prachtig in de jungle met uitzicht op blauwe zee. Het hotel doet veel aan preventieve muggenbestrijding wat geen overbodige luxe is. Prima hotel om een paar dagen te verblijven met top eten. Voor nog geen 50€ huur je 6 uur lang een prive longtailboot en kan je genieten van bijvoorbeeld phi phi ley. Je kan met maximaal 6 personen een boot delen. Dus voor een groep kost het echt geen drol. Eten is een tikje duur voor Thaise begrippen, maar zal dat scharen onder "eilandprijzen".

Verbleef: november 2016, reisde met een partner