Beoordeeld op 13 april 2017

Goed hotel,vanaf mei opening van nieuwe kamers met eigen zwembad waar we al een eerste glimp van mochten opvangen,zo mooi. Prachtig strand,vriendelijk personeel,echt een paradijs.Mijn dochter moest naar het ziekenhuis,we moesten dit niet alleen doen,iemand van personeel was meegegaan .

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Stephane D, General Manager van Holiday Inn Resort Phi Phi Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2017

Dear Martine S,

Thank you very much for a very nice comment about our resort.
We are happy to hear that you had a wonderful time during your stay with us and we are looking forward to welcome you back again soon.

Beoordeeld op 1 maart 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 nachten in het holiday inn hotel en gingen hier ook 2 avonden eten. De rijst met fried ananas is heerlijk maar ook de Europese keuken is hier te smaken. Wij bestelde onder andere lookbroodjes en een pizza en deze waren beide oké. Niet zoals thuis, maar dat mag je hier ook niet verwachten. Thaise gerechten zijn hier uiteraard het lekkerste. Goede prijs kwaliteit om te eten en een pak goedkoper dan in je eigen hotel te eten. Aanrader met super vriendelijk personeel.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 5 maart 2017

Dear Elienew,

Thank you very much for taking the time to upload your review and comments like the one you have provided give our team continue motivated in delivering high standards of service.

Nawarat Cehovic

Beoordeeld op 22 november 2016 via mobiele applicatie

strand is mooi , resort is zelf basic , is echt aan renovatie toe , wij betaalde 180€ per nacht maar is veel te veel voor wat je krijgt
prijs voor dit resort is € 85 tot € 100 maximaal . is het allemaal net niet .....

Verbleef: november 2016, reisde met familie
Nithas S, Front Office Manager van Holiday Inn Resort Phi Phi Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2016

Dear Daan,

Thank you for sharing your comments about your stay.

I am truly sorry to hear that your stay was not up to your expectations; especially the room therefore your comment has been passed on to the Project to take appropriate action.
Nevertheless, if you decide to come back next time and you prefer a more contemporary design in the room, I would recommend you to choose our newest Sunset Villa where is coming up next year.

We thank you once again for sharing your experience with us and hope that we will have the opportunity of making things right for you on your next visit.

Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Het is prachtig aankomen op Koh Phi Phi in dit hotel op het strand, net een paradijs. We hebben voornamelijk positieve commentaren: prachtige ligging, vriendelijke staff, mooie tuin met veel vlinders, aangename zwembaden (2 waarvan 1 adults only), gratis snorkels, lekker en uitgebreid ontbijt, goed à la carte menu, WiFi aanvaardbaar (niet snel, maar meestal werkend).
Naast hotel kan je vanalles met lokale mensen regelen: zeker te doen: duiken, boot en snorkeltocht naar oa Maya Bay
Minpunten:
De eerste avond kozen we (door vermoeidheid) het buffet in het hotel als avondmaal. Dat bleek helemaal Italiaans te zijn, en dat was voor ons (wilden Thais eten) een grote teleurstelling. We werden daarover niet geïnformeerd (hadden anders à la carte gegeten). We zijn voor de rest van ons verblijf niet meer in het hotel gaan eten daarna. 20m verder zijn lekkere lokale restaurantjes op het strand.
Dit hotel is niet het meest recente en luxueuze (bvb badkamer met gordijn). We kwamen er echter niets te kort.
Wat je er wel moet bijnemen, is wat ongedierte (kever in douche, muggen en strandvlooien) maar dat is eigen aan het klimaat.
Ik zou teruggaan!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Nithas S, Front Office Manager van Holiday Inn Resort Phi Phi Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Dear Sofievdp,

Beoordeeld op 27 juni 2016

Geweldige omgeving ,
Droom locatie,helaas bungalow te duur voor hetgeen wat je krijgt erg jammer

Personeel is vriendelijk en niets is teveel
Eten buiten het resort 100 meter naar rechts,jasmin restaurant stukken voordeliger en zeer goed eten op het strand

Gaan zeker nog eens terug

Kamertip: Beach bungalow is geweldig
  • Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Nithas S, Front Office Manager van Holiday Inn Resort Phi Phi Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Dear X817TFinfo,