“Heel paradijselijk”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Phi Phi Paradise Pearl Resort
Beoordeeld als nr. 6 van 39 hotels in Ko Phi Phi Don
4 oktober 2017 beoordeeld

Leuke grote en propere kamers, heel paradijselijke omgeving. We waren er met onze twee dochters. Vriendelijk personeel: een van ons kindjes was ziek en we mochten de aan het restaurant bestelde maaltijden meenemen naar de kamer. Stappen naar het centrum van Phi Phi is mogelijk, maar hou toch rekening met lange wandeling, zoniet moet je de toch wel iets duurdere bootjes betalen.

Verbleef: December, 2016

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er mooi en veel belovend uit tot dat je er werkelijk bent... personeel is verschrikkelijk ... lacht niet is on vriendelijk en gehaast.... rond uit onbeschoft... kamer ziet er mooi uit maar is niet schoon.. overal stof.... site is onduidelijk over het feit dat resort enkel met longtail te bereiken is..... ontbijt.... nou ja dat is rond uit schandalig..... mocht per persoon een gerechtje kiezen wat veel te weinig is.... En voor mijn dochter moesten ze even navragen of die wel ontbijt kreeg... ook nog even € 10,- per nacht extra aftikken voor een baby bed...... ondanks dat het hier een paradijs is ben je dat snel vergeten door de manier waarop je behandeld word ..... heel erg jammer

Verbleef: September, 2017, reisde met familie
16 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is erg mooi, rustig en heeft een fijn strand! Daarnaast zijn de bungalows prima, alleen niet erg schoon met slecht werkend sanitair. Het personeel is echter onbehulpzaam en onbeleefd. Iedereen zit op z'n telefoon te spelen in plaats van je te helpen, ze kijken je niet eens aan. En als ze je helpen gaat het niet van harte. Voornamelijk de jongens van de taxi-boat negeren je en hebben geen zin om te helpen. En toen we na het inchecken aangaven dat er vlekken op de lakens zaten, zei de receptioniste met veel tegenzin dat het zou worden opgelost. Ook in het restaurant nemen ze je bestelling op zonder te praten. Ik heb dit soort onbeleefd gedrag zelden meegemaakt..

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
9 februari 2016 beoordeeld

We zijn hier al meerdere keren geweest en iedere keer zijn we weer erg tevreden hier!
De ligging is perfect, aan het prachtige zandstrand, rustig en in een prachtige tuin.
Je kunt hier alleen met een longtail bootje komen, er zijn geen wegen.
Overdag komen wel redelijk veel mensen voor een dagtochtje. Snorkelen is hier zeker de moeite waard, gewoon vanaf het strand. De huisjes zijn keurig, wel is van een aantal de badkamer wat gedateerd. Het restaurant is prima, het personeel deels niet heel erg vriendelijk. Een tochtje te voet naar het stadje is mogelijk maar wel een klimpartij en duurt ong. een half uur.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
31 maart 2015 beoordeeld

Een heerlijk rustig oord buiten het schreeuwend drukke centrum van Phi Phi, waar 's nachts in de zee gepist wordt en je overdag dus niet wilt zwemmen.... maar ik zal ook eerlijk zijn. Het strand is een van de mooiere op Koh Phi Phi, waar een beperkt aantal zonnestoelen staat en de schaduw beperkt is. De bungalows liggen in een mooie tuin, maar een keer binnen valt de bungalow (P8) ietwat tegen. Met wat kleine investeringen (zo simpel als een goede douchestang, en gordijn) is er van de armoedig ogende badkamer wel iets van te maken.
Het restaurant bij en op het strand oogt fantastisch. Wie wil niet met z'n voetjes in het zand ontbijten of dineren?? Alleen de waardeloze, ongeinteresseerde medewerkers weten je het plezier te ontnemen.
De receptionisten proberen het, maar tonen geen enkel intiatief...
Als je hierdoor kijkt is het een prima plek. Je kunt lopend (flinke klim & wandeling) naar het centrum of je neemt een taxibootje, die tegen betaling op elk gewenst moment van de dag heen/weer varen. En dat is overdag te merken.... de hele dag varen de jankende bootjes langs het strand. Op dagen dat het rustiger is, is het hier ook echt heerlijk vertoeven. Met een kleine supermarkt en een pin-automaat heb je alles wat je nodig hebt.
Bij aankomst & vertrek is de taxiboot van het hotel gratis.
Wifi is prima.

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met vrienden
8 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Opzet is leuk, locatie is super. De bungalow is echt minder. Wij zaten in s7. Je kan hier alleen komen met de longtail voor 100/150bath. Tenzij je goed te been bent en insectenspray hebt dan kan je ook over het "junglepad" en het bordje to town volgen

Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
6 juli 2014 beoordeeld

Veel verschillende huisjes, het leek erop dat we een huisje hadden van een naast gelegen (overgenomen) hotel. Aardige huisjes met veranda. Onderhoud laat hier en daar te wensen over. Overal waarschuwings-bordjes dat alles voor eigen risico is. Men dekt zich overal voor in.

Ontbijt prima, je kunt kiezen uit diverse zaken. Eten in het restaurant is prima. Bediening is niet echt vriendelijk en ongeïnteresseerd. Wat belachelijk is is dat de hotel gasten ook moeten betalen voor het toilet bij de receptie!! Mini markt hanteert zelfde prijzen als restaurant.

Het strand van Long beach is mooi. Het is wel aan te raden waterschoenen mee te nemen ivm stukjes koraal en schelpjes.

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ko Phi Phi Don bekeken
1.482 beoordelingen
op 3,3 km afstand
Phi Phi Island Village Beach Resort
Prijzen weergeven

In Phi Phi Paradise Pearl Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Phi Phi Paradise Pearl Resort

Adres: 138 Moo 7, Long Beach | Ao Nang, Ko Phi Phi Don 81000, Thailand
Locatie: Thailand > Provincie Krabi > Ko Phi Phi Don
Voorzieningen:
Restaurant Spa
Stijl hotel:
Nr. 4 spahotel in Ko Phi Phi Don
Prijsklasse: € 66 - € 120 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Phi Phi Paradise Pearl Resort 3*
Aantal kamers: 47
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Phi Phi Paradise Pearl Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Phi Phi Paradise Pearl Hotel Ko Phi Phi Don
Phi Paradise Pearl Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?