Beoordeeld op 16 juni 2016 via mobiele applicatie

De locatie is erg mooi, rustig en heeft een fijn strand! Daarnaast zijn de bungalows prima, alleen niet erg schoon met slecht werkend sanitair. Het personeel is echter onbehulpzaam en onbeleefd. Iedereen zit op z'n telefoon te spelen in plaats van je te helpen, ze kijken je niet eens aan. En als ze je helpen gaat het niet van harte. Voornamelijk de jongens van de taxi-boat negeren je en hebben geen zin om te helpen. En toen we na het inchecken aangaven dat er vlekken op de lakens zaten, zei de receptioniste met veel tegenzin dat het zou worden opgelost. Ook in het restaurant nemen ze je bestelling op zonder te praten. Ik heb dit soort onbeleefd gedrag zelden meegemaakt..

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 februari 2016

We zijn hier al meerdere keren geweest en iedere keer zijn we weer erg tevreden hier!
De ligging is perfect, aan het prachtige zandstrand, rustig en in een prachtige tuin.
Je kunt hier alleen met een longtail bootje komen, er zijn geen wegen.
Overdag komen wel redelijk veel mensen voor een dagtochtje. Snorkelen is hier zeker de moeite waard, gewoon vanaf het strand. De huisjes zijn keurig, wel is van een aantal de badkamer wat gedateerd. Het restaurant is prima, het personeel deels niet heel erg vriendelijk. Een tochtje te voet naar het stadje is mogelijk maar wel een klimpartij en duurt ong. een half uur.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 maart 2015

Een heerlijk rustig oord buiten het schreeuwend drukke centrum van Phi Phi, waar 's nachts in de zee gepist wordt en je overdag dus niet wilt zwemmen.... maar ik zal ook eerlijk zijn. Het strand is een van de mooiere op Koh Phi Phi, waar een beperkt aantal zonnestoelen staat en de schaduw beperkt is. De bungalows liggen in een mooie tuin, maar een keer binnen valt de bungalow (P8) ietwat tegen. Met wat kleine investeringen (zo simpel als een goede douchestang, en gordijn) is er van de armoedig ogende badkamer wel iets van te maken.
Het restaurant bij en op het strand oogt fantastisch. Wie wil niet met z'n voetjes in het zand ontbijten of dineren?? Alleen de waardeloze, ongeinteresseerde medewerkers weten je het plezier te ontnemen.
De receptionisten proberen het, maar tonen geen enkel intiatief...
Als je hierdoor kijkt is het een prima plek. Je kunt lopend (flinke klim & wandeling) naar het centrum of je neemt een taxibootje, die tegen betaling op elk gewenst moment van de dag heen/weer varen. En dat is overdag te merken.... de hele dag varen de jankende bootjes langs het strand. Op dagen dat het rustiger is, is het hier ook echt heerlijk vertoeven. Met een kleine supermarkt en een pin-automaat heb je alles wat je nodig hebt.
Bij aankomst & vertrek is de taxiboot van het hotel gratis.
Wifi is prima.

• Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 8 september 2014 via mobiele applicatie

Opzet is leuk, locatie is super. De bungalow is echt minder. Wij zaten in s7. Je kan hier alleen komen met de longtail voor 100/150bath. Tenzij je goed te been bent en insectenspray hebt dan kan je ook over het "junglepad" en het bordje to town volgen

Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 juli 2014

Veel verschillende huisjes, het leek erop dat we een huisje hadden van een naast gelegen (overgenomen) hotel. Aardige huisjes met veranda. Onderhoud laat hier en daar te wensen over. Overal waarschuwings-bordjes dat alles voor eigen risico is. Men dekt zich overal voor in.

Ontbijt prima, je kunt kiezen uit diverse zaken. Eten in het restaurant is prima. Bediening is niet echt vriendelijk en ongeïnteresseerd. Wat belachelijk is is dat de hotel gasten ook moeten betalen voor het toilet bij de receptie!! Mini markt hanteert zelfde prijzen als restaurant.

Het strand van Long beach is mooi. Het is wel aan te raden waterschoenen mee te nemen ivm stukjes koraal en schelpjes.

• Verbleef: juni 2014, reisde met familie