Google
Ko Phangan Sea Cruise
2 beoordelingen
vanaf US$ 54,22
Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn hier op onze eerste dag geweest tijdens onze scooter tocht. Volgende dag gelijk weer terug gekomen. Leuk strand waar je lekker kan relaxen en snorkelen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Een heel mooi strand waar je vooral savond tegen zonsondergang moet zijn!
Heerlijk eten(BBQ) en drinken!

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn netjes en het resort opzich is mooi aangekleed. Maar er zijn verschillende " maren " aan dit resort verbonden.
Het ontbijt geef ik jammer genoeg éém magere ster. Totaal sfeerloos. Het ontbijt bestaat uit een paar schalen met een beetje fruit. Je kan een omelet krijgen, kipstukjes met rijst, melk met crusli of een boterham. Dan is de keus al gauw op.
Om een gekookt ei moest ik vragen ....
De aankleding van het strandgedeelte is er niet.
Geen één lampje in de avond, maakt dat het zitgedeelte uitgestorven lijkt.
Terwijl de strandtentjes ernaast aardig hun best hebben gedaan.
Geen waterkoker op de kamer, niks aan drankjes in de koelkast, wat ervoor doet zorgen dat je daar zelf rekening mee moet houden. Er zit wel aan winkeltje naast het resort, maar die hanteert de prijzen van een europese avondwinkel.
Jammer... met een beetje aandacht en oog voor de gasten, had dit resort zo een ster extra kunnen creeēren. Al met al vind ik het een krappe 3 sterren waard.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtig strand om te snorkelen, te relaxen en om je heen te kijken, mooier wordt het bijna niet. Het is alsof je door een aquarium zwemt, heel bijzonder! Pas op de zeekomkommers, die zijn er ook in grote getale!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooie baai in noord west hoek van Koh Phangan. Zeer ondiep en behoorlijk veel stenen. Leuk vissen bekijken in en rond de vaargeul uit de baai.

Datum van activiteit: augustus 2018