Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Pro's van dit resort: Prima bed, prima douche. Goed restaurant, ruime keus, prima eten, goede prijs. Lekkere koffie (Americano). Dicht bij op het strand, slechts 80 treden naar beneden. Goed zwembad. De kamers worden, op verzoek, redelijk goed bijgehouden.

De reden dat het voor mij geen 5 sterren werden, en " mind you" we hebben hier 11 overnachtingen gedaan zijn de volgende:
- Niet echt lekkere zitplekken voor een lange zit. Maar nu ben ik op dit front wel een zeur omdat ik nu eenmaal van een beetje comfort hou op vakantie.
- Het personeel kan veel beter. Kleding onverzorgd, er zijn er maar 2 - 3 die redelijk Engels spreken. Regelmatig zitten ze met zijn zessen bij elkaar inplaats van kijken of er nog geholpen moet worden.
- Buiten mag het schoner, redelijk wat blad van de bomen en geplette vruchtjes op de paden maar ook de tafeltjes en ligmatten rond het zwembad worden niet al te best schoon gehouden. Het personeel zit liever bij elkaar om te kletsen of hun berichten te lezen.
-Slechts 2 handdoeken op de kamer.

Maar dit zijn dingen die te overzien zijn.

Nog wat tips voor het hotel.
- De trap naar het strand, trek dit door naar het droge zodat hier ook,gelopen kan worden wanneer er vloed is.
- Geef de mensen die hier werken allemaal een herkenbaar, liefst hetzelfde shirt.
- Als een klant een nacht slecht geslapen heeft omdat de airco niet werkte, zeg sorry en biedt ze bijvoorbeeld een ontbijt aan.
- De muziek, na een paar avonden vreselijke reggae covers mag het ook wat anders zijn.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 september 2016 via mobiele applicatie

Resort geboekt op aanraden van vrienden. Stelde niet teleur. Lekker zwembad en een lange trap afstand naar het strand.

Personeel is fijn en toen we om een upgrade vroegen (van een hutje in de tuin naar eentje met zeezicht) was dit geen probleem.

Het noordwesten van phangan gebeurt niet heel veel. Scooter huren (kan boven aan de inrit van het resort) is een aanrader, of je moet écht niks willen doen.

Voor de zonsondergang zou ik naar de buren (2 resorts verder) gaan. Het eten is allemaal lekker en je kan ook daytrips boeken via de receptie. Voor ons was dit de perfecte plek om bij te komen.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

Absolute aanrader dit hotel! Bungalows hebben een waanzinnig uitzicht op zee, met hangmat. Personeel is erg vriendelijk en het zwembad is bijzonder mooi. Ook het restaurant/lounge bar is erg smaakvol en de muziek die je hoort, is super ontspannen!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven 6 nachten in High Life Bungalows gelegen op een heuvel aan Haad Yao beach. Hele mooie locatie met uitzicht op strand en zee. Iedere bungalow heeft een terras met zitjes en hangmat. Vooral het zwembad met zeezicht is heerljk. Het restaurant is de gehele dag geopend. Brede keus aan gerechten met een zeer goede prijs kwailteitverhouding. Service is prima en personeel doet zijn best om je vooral een relaxte vakantie te bezorgen. Klein minpuntje is dat de bungalows wat achterstallig onderhoud hebben. En muggen...maar die heb je overal in Thailand.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 12 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij (jong stel met kids 4&1 jaar) hebben de afgelopen 2 weken doorgebracht bij High Life. Het eiland is super fijn en er hangt overal een heerlijke laidback sfeer. Zo ook in High Life. Huisje met uitzicht over de zee en bad op het balkon was groot genoeg voor ons. We hebben zelf tentjes mee voor de kids. Het werd dagelijks schoon gemaakt. Het ligt tegen een berg op, dus er zijn idd wat trappen (naar het huisje, maar ook naar het strand) maar was voor ons en onze zoon van 4 geen probleem. Het restaurant is goed, prijs/kwaliteit ook. Ontbijt is a la carte. Er zijn meerdere gezellige zitplekken waar je relaxed een boekje kunt lezen of kunt eten.
Vanuit het zwembad heb je prachtig uitzicht over de zee en de baai. Wel goed douchen na het zwemmen, witte badkleding is nu roze.
Personeel is vriendelijk!

Strand is heel mooi! Super fijn, bijna wit zand. Zee loopt héél langzaam af, dus fijn voor de kids. Er is helaas wel weinig schaduw en wij hebben ook wel last van muggen gehad.

Wij hebben een aantal keren een scooter gehuurd, zoon tussen ons in en dochtertje in de draagzak op de rug. Aangezien het rustig is op de goede wegen, kon dit prima!

Restaurant tip: een paar minuten verder zit Koh Raham. Erg leuk, op een soort van klein piertje. Kan gesnorkeld worden met veel vissen. En is ook leuk om daar lekker wat te eten/drinken. En heerlijk wanneer het erg warm is. Er staat daar altijd een bries (in het resort kan het nogal drukkend warm zijn, de wind voel je daar vrijwel niet, terwijl het op het strand dan best waait).

Kortom, een heel fijn verblijf op een heel fijn eiland!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie