Beoordeeld op 24 januari 2018

Bungalows liggen mooi tegen de heuvel en zijn erg licht. Het restaurant is 1 van de ongezelligste die ik ooit heb gezien. Het ontbijtbuffet is super, maar s avonds moet je er niet komen. Prima hotel voor een paar dagen. Er zijn wat restaurantjes in de buurt, richting pier. Verder viel de locatie tegen omdat Haad Rin zo'n vervallen en uitgewoonde indruk maakte en het in de punt van het eiland ligt.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 november 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een geweldige tijd gehad. Waren tijdens onze vakantie 4 nachten hier gebleven en zijn later nog teruggekomen voor nog 2 nachten.

Wij verbleven in de Hill side bungalows. Aanrader is om hier hoger te verblijven ivm het schitterende uitzicht. Kamers worden elke dag schoongemaakt en waren zeer schoon. Het gehele resort is ook netjes en wordt goed onderhouden.

Personeel is zeer vriendelijk en erg gastvrij. Het dagelijkse ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Tevens kan je er goed terecht voor een uitstekende lunch of diner. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het resort is gelegen in een mooi baai met een schitterend strand, waar je een leuke wandeling kan maken. Het omliggende dorp is leuk om een bezoek aan te brengen.

Kortom hebben wij hier een geweldige week gehad.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

Er wordt je geen strobreed in de weg gelegd. Alles willen en kunnen ze regelen. Nachts ongestoord skinny dippen geen probleem. Er moet wel een nieuwe achtergrond cd worden aangeschaft. De enige cd is een cover plaat met 20 songs die je na een 10 minuten al 25x zat bent.

Verder niets dan lof.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Echt een super verblijf gehad hier. Resort ligt echt prachtig met een geweldig privé strand. Kamers zijn echt top schoon, ook het resort zelf word goed schoon gehouden. Eten is hier echt super. Medewerker Yossi is ook top je kunt alles aan hem vragen en helpt direct.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Wij logeren nu 3 nachten in een cliffside bungalow. Mooie ruime kamer met groot balkon en goed werkende airco.

Het hele resort ziet er prachtig uit en het strand is ontzettend mooi. Wit zand en helderblauw water, de schommels en hangmatten zijn een leuke toevoeging. Ook is het lekker rustig. Fijn zwembad is ook aanwezig.

Het restaurant van het hotel ziet er heel mooi uit. In de avond hangen er overal gezellige lampjes en er zijn veel plekjes waar je lekker kunt chillen. Eten is lekker.

Al het personeel is echt super vriendelijk en iedereen spreekt goed Engels. Ze willen je overal mee helpen. Ook tourguide Jossi helpt je goed en kan al je vragen goed beantwoorden.

Fijnste hotel is Thailand tot nu toe. (Dit is ons 8e hotel van dit verblijf)

Verbleef: september 2017, reisde met een partner