Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Echt een super verblijf gehad hier. Resort ligt echt prachtig met een geweldig privé strand. Kamers zijn echt top schoon, ook het resort zelf word goed schoon gehouden. Eten is hier echt super. Medewerker Yossi is ook top je kunt alles aan hem vragen en helpt direct.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Wij logeren nu 3 nachten in een cliffside bungalow. Mooie ruime kamer met groot balkon en goed werkende airco.

Het hele resort ziet er prachtig uit en het strand is ontzettend mooi. Wit zand en helderblauw water, de schommels en hangmatten zijn een leuke toevoeging. Ook is het lekker rustig. Fijn zwembad is ook aanwezig.

Het restaurant van het hotel ziet er heel mooi uit. In de avond hangen er overal gezellige lampjes en er zijn veel plekjes waar je lekker kunt chillen. Eten is lekker.

Al het personeel is echt super vriendelijk en iedereen spreekt goed Engels. Ze willen je overal mee helpen. Ook tourguide Jossi helpt je goed en kan al je vragen goed beantwoorden.

Fijnste hotel is Thailand tot nu toe. (Dit is ons 8e hotel van dit verblijf)

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 5 nachten en het was fantastisch. Erg mooie ruime kamers met een goed werkende airconditioning. Erg uitgebreid ontbijtbuffet, met veel keuzes voor brood ipv rijst. Het hotel ligt aan een super mooi strand waar je wel pas kan zwemmen als het wat later is. Het personeel spreekt hier echt heel goed Engels. Bij de activiteitenbalie zit Yossi die je erg goed helpt met activiteiten uitzoeken/regelen en tevens perfect Engels spreekt. Top verblijf !

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Leuke bungalows, mooi strand met schommels, goed restaurant voor diner (sushi!) en ontbijt, vriendelijk personeel en in de omgeving is veel te doen, zoals de full moon party. Kortom; echt een aanrader.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Je wordt meteen goed ontvangen in dit hotel en naar je kamer begeleid. De mensen van de receptie spreken goed Engels en helpen je met het boeken van excursies en andere wensen. We hadden en deluxekamer met zicht op het zwembad. Je stapt zo recht het strand op van Leela Beach (op 5 minuten wandelen van de full moon party). Dit is een plek waar je helemaal tot rust komt, want rustig is het er echt wel. Het hotel heeft ook een heel goed restaurant en biedt een goed ontbijt. We hadden echt spijt dat we hier moesten vertrekken.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Cocohutresort, Front Office Manager van Cocohut Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Travelbugsie ,
On behalf of Cocohut Team , we would like to thank you for your precious reviews and thank you for choosing Cocohut Beach Resort & Spa as an accommodation of your vacation.
We hope that your vacation here were beautiful , comfortable and supportive of all your needs.

We appreciate your stay , your comment and your review. Wish to see you here again for your next visit . Come as a Guest , Leave as a Friend and Return as a Family.
Khob Khun Ka !