Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier 2 nachten verbleven met onze dochter van 7,5 maand oud, babybedje, babybedje en zelf een flessensterilisator stond op onze super schone nette kamer. Kleinschalig resort aan zee met een schoon zwembad. Op het stand stonden genoeg bedjes en je kon er liggen op heerlijke kussens of in een van de hangmatten.
Ontbijtbuffet was erg uitgebreid en lunch was super voor normale prijzen. Personeel was super attent en aan de receptie kreeg men bij aankomst super uitleg en ontvangst. 4x per dag de mogelijkheid tot een gratis ritje naar het centrum van Haad Rin. Qua prijs kwaliteit zeker een aanrader!

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 28 januari 2018 via mobiele applicatie

Zeker een aanrader dit kleinschalig resort. Toen we aankwamen een upgrade qua kamer geboekt aan het zwembad en dat was een goede beslissing! Helaas konden we maar 2 dagen blijven. Toen de laatste dagen in een soort boomhut, qua comfort veel minder maar prima. Het eten is erg goed en ook de service is top! Minpunt ze komen niet langs om te vragen op het strand of zwembad of je nog een drankje wilt. Je moet dit zelf gaan bestellen en misschien brengen ze het dan langs. Het uitzicht is fenomenaal echt idyllisch. Qua bedjes op het strand kan beter, dat zijn er weinig voor de hoeveelheid gasten. De kussens op de bedden zijn vaak nat door regen dus dan zit je oncomfortabel. Wij pakten graag een zitzak. Het ontbijt is prima! Genoeg keuze en elke dag een omelet vers voor je neus bereid. Top! Ze zijn erg behulpzaam en vriendelijk! Ze helpen je overal mee als je dat aangeeft. Al met al een top vakantie in een idyllisch resort.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk resort. Het uitzicht is geweldig.. Heerlijk zandstrand met een fijn zwembad erbij. Het personeel is echt top! Zo aardig en behulpzaam bij het strand en zwembad is de hele dag service voor eten of drinken. De kamer was fijn, schoon en aparte douche. Fijn balkon met hangmat en bankje. Eten in het restaurant is ook erg goed. Ook het ontbijt is echt prima! Paar keer per dag een gratis taxi naar het stadje. Mijn vriendin was erg misselijk en wilde wat gaan halen bij de apotheek en meteen werd er een prive auto geregeld om wat te gaan halen, gratis! Ik zou hier zeker naar terug gaan.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 16 mei 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier enorm genoten. Kamer vlakbij het strand. Weg naar het resort toe mag wel verbeterd worden. Prijs kwaliteit verhouding is super. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt eenvoudig maar prima. A la carte perfect! Zeker aan te raden dus. Benno en Eveline.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 juli 2015 via mobiele applicatie

Lekker rustig gelegen maar binnen loopafstand van de bedrijvigheid. Prachtige plek. Vriendelijk behulpzaam personeel, lekker eten en heerlijke ruime schone kamer dichtbij zwembad en zee. Zee is niet zwembaar maar vijf minuutjes lopen en je bent op het strand van de fullmoonfeesten. Eiland kon ons verder niet echt bekoren. Tip: ga eten bij Pa Ons bar. Klein familie tentje met heerlijk eten en lieve mensen. Ligt vlakbij het resort op de wandelroutes naar de bedrijvigheid.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner