Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

4 nachten met ons gezin (twee jongens, 13-7 jaar) verbleven op dit resort. Het was heel leuk! Overal hangt een relaxte sfeer, mooie familyvilla’s (supergroot, lekkere airco, topdouche alleen enorm harde bedden). Genoeg vermaak voor de kids op het resort: pooltafel, pingpong, volleybalveld. Klein zwembadje, onze jongens vonden er niet veel aan. Strandje is prima, maar heel laag water en niet het mooiste van het eiland. Als je dat belangrijk vind kan je beter richting Secret beach in het noordwesten gaan. Wij hebben scootertjes gehuurd en heerlijk het eiland afgereden (sommige routes zijn behoorlijk steil en uitdagend, wel keurige wegen). Het beste van dit hotel is echter het overheerlijke restaurant, heel goedkoop en heerlijk! Hebben er twee avonden gegeten en elke avond kwamen er gasten van buitenaf hier eten. Heerlijke tafeltjes aan de zee. En het personeel is werkelijk fantastisch. Zelden zulke blije vriendelijke mensen meegemaakt. Overdag speelden ze spelletjes met onze boys en alle service met een smile. Al met al kunnen wij Milky Bay van harte aanraden als je een relaxt vriendelijk resort zoekt en niet teveel luxe verwacht.

Datum van verblijf: augustus 2018
Milky B, Guest Relations Manager van Milky Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Thank you for all your wonderful comments. The staff are the heart of the resort so I am so pleased that the staff made your stay so great. Holidays are about adventure and relaxation and it sounds like you had a good balance.I will definantely pass on your compliments to the chefs.

Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Klein resort met leuke bungalows,iets te veel beton gebruikt ipv hout, dat had zéker een meerwaarde geweest. Gratis vervoer van en naar pier. Ontbijt tegen strand aan er gezellig , a la carte ontbijt Genoeg kleine restaurants aan de straat zijde. Huren van scooter mogelijk.

Datum van verblijf: juni 2018
Milky B, Guest Relations Manager van Milky Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

We appreciate that you took the time to share your comments.Thank you very much.

Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

Super mooi resort op een toplocatie! Mooie ruime kamer met grote badkamer! Bijzonder relaxte sfeer, resort lag op en aan het strand en had een fantastisch ontbijt! Middenklasse resort, wel waar voor je geld!

Datum van verblijf: maart 2018
Milky B, Guest Relations Manager van Milky Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2018

Thank you for a lovely review and sharing your comments. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.

Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven voor de 7e keer op het milky bay resort.
Voor 29 nachten op kamer D2.
Papa Smith en zijn staf zijn toppers en doen er alles aan om ons verblijf zo prettig mogelijk te maken.
Het eten bij het restaurant is zeer uitgebreid en lekker.
Wij kijken uit naar november 2018!
Bedankt en tot dan!

Datum van verblijf: januari 2018
Milky B, Guest Relations Manager van Milky Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Wow.Thank you so much for returning to Milky Bay for the seventh time. That is the biggest compliment anyone can give us and we are very thankful to you.We are thrilled that you had another wonderful stay and will pass on your compliments to Papa and his team.We look forward to welcoming you again in November.Thank you also for taking the time to send in a review.o

Beoordeeld op 22 december 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier vier nachten geweest.
Na één nacht van kamer gewisseld, we hadden een bungalow bij het zwembad hele dag, avond erg veel geluid.
Het tweede plekje was echt top, mooie kamer, ruim met airco en fan.
Goed restaurant erbij.
Redelijke prijs.
En..... aan de goede kant van het eiland

Datum van verblijf: december 2017
Milky B, Guest Relations Manager van Milky Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2018

Thank you for taking the time to send in a review and share your comments.We really value your comments.