Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

Super mooi resort op een toplocatie! Mooie ruime kamer met grote badkamer! Bijzonder relaxte sfeer, resort lag op en aan het strand en had een fantastisch ontbijt! Middenklasse resort, wel waar voor je geld!

Datum van verblijf: maart 2018
Milky B, Guest Relations Manager van Milky Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2018

Thank you for a lovely review and sharing your comments. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.

Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven voor de 7e keer op het milky bay resort.
Voor 29 nachten op kamer D2.
Papa Smith en zijn staf zijn toppers en doen er alles aan om ons verblijf zo prettig mogelijk te maken.
Het eten bij het restaurant is zeer uitgebreid en lekker.
Wij kijken uit naar november 2018!
Bedankt en tot dan!

Datum van verblijf: januari 2018
Milky B, Guest Relations Manager van Milky Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Wow.Thank you so much for returning to Milky Bay for the seventh time. That is the biggest compliment anyone can give us and we are very thankful to you.We are thrilled that you had another wonderful stay and will pass on your compliments to Papa and his team.We look forward to welcoming you again in November.Thank you also for taking the time to send in a review.o

Beoordeeld op 22 december 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier vier nachten geweest.
Na één nacht van kamer gewisseld, we hadden een bungalow bij het zwembad hele dag, avond erg veel geluid.
Het tweede plekje was echt top, mooie kamer, ruim met airco en fan.
Goed restaurant erbij.
Redelijke prijs.
En..... aan de goede kant van het eiland

Datum van verblijf: december 2017
Milky B, Guest Relations Manager van Milky Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2018

Thank you for taking the time to send in a review and share your comments.We really value your comments.

Beoordeeld op 20 december 2017 via mobiele applicatie

Een prima hotel. Kamer zijn wat klein maar schoon fris en gezellig ingericht.
Personeel is zeer klantvriendelijk.
Je kunt er echt goed eten. Jammer dat het wat ver van de bewoonde wereld ligt.
Het kost best tijd en geld om naar een leuke plaats te gaan .

Datum van verblijf: december 2017

Thank you for sending in a lovely review.We appreciate your comments.

Beoordeeld op 14 augustus 2017

De drie nachten in dit resort waren heerlijk. Het personeel is heel attent en schept er plezier in om alle gasten het naar hun zin te maken. Dat is hun goed gelukt een WIN - WIN. Heerlijk eten aan het strand en veel plezier. Had nog wel een paar dagen willen doorbrengen hier ondanks wat probleempjes met riool en de ondiepe baai waar je eigenlijk alleen met vloed kan zwemmen.
De huisjes verschillen nogal in grootte en uitzicht, maar hebben allemaal iets wat ze bijzonder maakt. Wij hadden uitzicht op zee, anderen hadden een enorm 3 persoons appartement.

Datum van verblijf: augustus 2017
Milky B, Guest Relations Manager van Milky Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2017

Thank you for a really lovely review with lovely comments.We are very happy that you enjoyed your stay.