Beoordeeld op 20 december 2017 via mobiele applicatie

Een prima hotel. Kamer zijn wat klein maar schoon fris en gezellig ingericht.
Personeel is zeer klantvriendelijk.
Je kunt er echt goed eten. Jammer dat het wat ver van de bewoonde wereld ligt.
Het kost best tijd en geld om naar een leuke plaats te gaan .

Datum van verblijf: december 2017
Milky B, Guest Relations Manager van Milky Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2018

Thank you for sending in a lovely review.We appreciate your comments.

Beoordeeld op 14 augustus 2017

De drie nachten in dit resort waren heerlijk. Het personeel is heel attent en schept er plezier in om alle gasten het naar hun zin te maken. Dat is hun goed gelukt een WIN - WIN. Heerlijk eten aan het strand en veel plezier. Had nog wel een paar dagen willen doorbrengen hier ondanks wat probleempjes met riool en de ondiepe baai waar je eigenlijk alleen met vloed kan zwemmen.
De huisjes verschillen nogal in grootte en uitzicht, maar hebben allemaal iets wat ze bijzonder maakt. Wij hadden uitzicht op zee, anderen hadden een enorm 3 persoons appartement.

Datum van verblijf: augustus 2017
Milky B, Guest Relations Manager van Milky Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2017

Thank you for a really lovely review with lovely comments.We are very happy that you enjoyed your stay.

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Drie nachten gelogeerd in Milky Bay resort. Alles is netjes geregeld en het personeel is echt super! Wat een lieve en leuke medewerkers, ze doen er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken. Heel leuk volleybaltoernooi gedaan tegen de medewerkers van Milky Bay! Het eten in het restaurant is erg goed. Heerlijk Thais eten en ook de pizza's en pasta's zijn lekker! Kom er graag terug..!

Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

3 nachten verbleven, leuk personeel. Hier is de klant nog steeds koning. Pooltafel en volleybalveld aanwezig. Schone, mooie, prima kamer. Het eten was ook top. Ik kom hier zeker terug!! Zeker een aanrader dit verblijf!

Datum van verblijf: augustus 2017

Thank you very much for your positive comments.We are so happy to hear you loved your stay and hope we can welcome you back again some day.

Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier 3 dagen gebleven. Fijn resort, waar wij een villa hadden. Grote kamer met een derde bed beschikbaar. Alles was netjes, alleen hele matige laag hangende douchekop.
Personeel is heel vriendelijk en enthousiast. Ze geven je een goed gevoel als gast.

Datum van verblijf: augustus 2017

Our staff are the heart and soul of the resort and our ambassadors so I am very happy to hear that they made you feel good .We are happy that you enjoyed your stay and we're happy with your villa.Thank you for your review.