Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Panviman is een erg mooi hotel op een prachtig eiland. De tocht naar het eiland toe is super goed geregeld! Panviman is ook het enige hotel in de baai met een steiger, dus dat is een heel groot voordeel.
Ons huis was ontzettend mooi en belachelijk groot. Helaas rook onze benedenverdieping heel erg naar riool en hadden wij een groot aantal mieren in onze kamer.
De weg naar de kamer toe is ook nog niet zo makkelijk. Het is een steile en vrij lange tocht naar boven. Het hotel maakt daarom gebruik van tuktuks. Dit is een super service, maar je gaat toch niet eventjes snel een boekje of iets dergelijks halen op de kamer.
De service in de restaurants is erg goed. Vooral het personeel van het restaurant aan het strand is erg vriendelijk! Het eten is lekker, maar naar mijn mening niet heel bijzonder. Het is allemaal heel veilig gekookt, qua kruiden.
Het hotel heeft een heel klein strandje vergeleken met de andere hotels, maar het was prima. Helaas zijn de kussens op de bedjes wel vies...
Het zwembad is ook erg mooi en heeft een prachtig uitzicht. Maar ook daar mag wel wat beter schoongemaakt worden..
Al met al een mooi hotel met nog wat puntjes van verbetering!

Datum van verblijf: augustus 2018
General Manager C, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Dear Kaylee_Meijer,

Warm greetings from the Panviman Resort Team.

Many thanks for visiting us and for your kind review.

We are very glad to hear that you enjoyed your stay and we hope we will see you again.

Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi en idyllische plek op een rots gebouwd. Van en naar de kamer zijn redelijk steile weggetjes waar je met een tuk tuk overheen gebracht/gehaald wordt. Bedjes bij het zwembad en strand kunnen wel een wasbeurt gebruiken en bediening op het strand is niet standaard. Daar zouden ze nog wat in kunnen verbeteren. Verder super plek met vriendelijke bediening!

Datum van verblijf: augustus 2018
General Manager C, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Dear meijerco,

Warm greetings from the Team at the Panviman Resort.

Many thanks for your visit and for your kind review.

We are very glad to hear that you had a great time and we hope we will see you again.

Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Als afsluiter van een rondreis door Thailand een paar dagen luxe, kamer grande Jacuzi, in Panviman. In een woord; GEWELDIG. Heerlijk genieten van vriendelijkheid, luxe maar niet ongemakkelijk, een fantastische mooie omgeving die wij met scooters bezoeken, mooie baaitjes en geen overdreven toerisme. Lekker eten zowel in als buiten het resort. Een heerlijke plek om te zijn op een bijzonder fijn eiland.

Datum van verblijf: juli 2018
General Manager C, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2018

Dear Yinty,

Warm greetings from the team at the Panviman Resort.

Many thanks for staying with us and for your "awesome" review.

We hope we will see you again.

Beoordeeld op 18 april 2018 via mobiele applicatie

Ontvangst was zeer vriendelijk. Prachtige kamers, grote bedden en met de mogelijkheid om zelfs je eigen kussen te kiezen. Het resort heeft een heerlijk, groot zwembad dat uitkijkt op zee. Ruime keuze bij ontbijt mét heerlijke koffie. Eten in het resort was tegen goede prijs kwaliteitsverhouding. Wat ons opviel was dat er veel Duitse vakantiegangers heen gaan. Wij zouden Panviman aan iedereen aanraden!

Datum van verblijf: april 2018
Evelin B, Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2018

Lieve Manon V,

Bedankt voor de goede beoordeling - het hele team was blij dat je met volle teugen van je welverdiende vakantie kon genieten.

We hopen dat we je in de nabije toekomst opnieuw kunnen verwelkomen en je in de watten leggen.

Groeten uit het kleine paradijs,

Evelin Boos (Lin)
Quality Manager

Beoordeeld op 11 januari 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel voor honeymoon (of natuurlijk als normaal verblijf) we hadden de grand jacuzzi deluxe kamer, prachtige kamer (huis) met mooi uitzicht over de zee. De kleine extras in de kamer geven een extra gevoel van luxe. Her en der wat achterstallig onderhoud aan het houtwerk buiten, wat niet zou hoeven voor een 5 sterren hotel. Doordat alles stijl tegen de berg aan is gebouwd kan je met golfkarretjes overal heen gebracht worden.

Het restaurant zowel aan het strand als bij het zwembad hebben een uitgebreide kaart met kwalitatief gewoon goed eten. Daarnaast zijn de prijzen een stuk vriendelijker dan bij de buren en hebben wij met plezier hier meerdere malen gegeten.

Het hotel ligt aan een rustigere kant van het eiland, maar huur een scooter voor 6€ per dag en je kunt gemakkelijk overal naartoe. Wij zouden hier zeker terugkeren.

Ook de type mensen die er komen is van alles wat, waardoor je een ongedwongen sfeer houdt

NB: er zijn momenteel werkzaamheden aan het strand, wordt een extra restaurant bij gebouwd, zijn dagelijks mensen aan het werk, maar geen hinder van gehad

Datum van verblijf: januari 2018
Robert S, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2018

Beste Coby,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen over Panviman Resort aan andere reizigers te delen.
We waren ook erg blij om te lezen dat je de sourrounding, uitzicht en ons geweldige ontbijt hield.
Het was een genoegen om u als onze gast te hebben.

We zien er allemaal erg naar uit om u weer te verwelkomen voor een aangenaam verblijf met Panviman Resort - Paradise!

Robert