Buri Rasa Koh Phangan(Koh Phangan)
  • Gratis parkeren
Sunset Hill Resort(Koh Phangan)
  • Gratis parkeren
Anantara Rasananda Koh Phangan Villas(Koh Phangan)
  • Gratis parkeren
Santhiya Koh Phangan Resort & Spa(Koh Phangan)
  • Gratis parkeren
High Life Bungalow Resort(Koh Phangan)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 1.462
  • Gratis parkeren
Mac's Bay Resort(Koh Phangan)(Heel veel waar voor je geld!)
22 augustus 2017 beoordeeld

Bij dit resort is het goed om te weten dat er meerdere classificaties zijn qua kamers. Wij zaten in een deluxe Jacuzzi wat waanzinnig goed was. Enorm ruim, prachtig ingericht en mooiste uitzicht dat je kan wensen. Er zijn echter ook ‘oudere’ kamers. Er zit nogal verschil in. Het resort ligt tegen een berg aan. Er rijden karretjes rond om je op te halen en terug te brengen. Prima service. Ontbijt is prima. Wij waren in het hoogseizoen waardoor het bij ontbijt druk was. Er is een prachtig zwembad met mooi uitzicht.
Het strand is een domper. Panviman zelf heeft een ini-mini stukje strand waardoor er weinig bedden zijn en dicht op elkaar staan. De ‘buren’ hebben veel meer strand. Daarnaast loopt er een stink rivier naast het strand de zee in. Na een flink regen bui is het geen fijn gezicht. De baai en verderop strand is schitterend. Op loopafstand een leuk dorpje met super leuke restaurantjes, massages etc. Deze baai is een van de mooiste van dit eiland. Resort is zeker aan te raden maar kies wel voor de nieuwere kamers!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Robert S, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Geachte gewaardeerde gasten,

bedankt voor het kiezen om bij Panviman Resort bij uw familie te blijven.
We zijn erg blij om te horen dat je van je verblijf genoten hebt.
Bedankt voor uw positieve feedback en uw steun.
We delen dit met ons team.

Het was aangenaam om u als onze gast te hebben.

We kijken uit naar vele vele keren om te verwelkomen in het resort Panviman - "Paradise a like".

Beste wensen,

Dear Valued Guests,

Thank you for choosing to stay at Panviman Resort with your family.
We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us.
Thank you for your positive feedback and your support.
We will share this with our team.

It was a pleasure to have you as our guest.

We looking forward to many many times to welcome at the Panviman resort - "Paradise a like".

Best wishes,

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zou er zo een honeymoon kunnen doen. Dit is echt een paradijs
Super de lux heerlijk grote suites mooie zwembaden
Heerlijk eten. De massage zijn ook echt heerlijk. Vlak bij een kleine bay waar je avonds wat kan drinken
Top bediening alles naar wens geweest

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Robert S, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2017

Beste Niels,

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie. We zijn verheugd te lezen dat u uw vakantie vond "wondeful" in Panviman Resort. Uw vriendelijke woorden zullen ons allemaal motiveren en inspireren om onze hoge kwaliteit service te behouden. Het is leuk om te horen dat u genoten van ons verblijf.
We hopen dat je binnenkort weer naar ons gaat.
Het was aangenaam om u als onze gast te hebben.

Beste wensen,

Dear Niels,
Thank you very much for your wonderful review. We are delighted to read that you found your holidays "wonderful" at Panviman Resort. Your kind words will motivate and inspire all of us to maintain our high quality service. It is nice to hear that you enjoyed staying with us.
We hope you will visit us again in the near future.
It was a pleasure to have you as our guest.

Best regards,

10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat je geen 6 sterren kan geven. Fantastisch. Echt genieten. Prachtige omgeving, zeer dicht bij dorpje waar je lekker kan eten. Welness is een van de betere op het eiland. Ontbijt is zeer uitgebreid. Diversen stranden in de buurt. En meerdere zwembaden die zeer mooi gelegen zijn.

Verbleef: december 2015, reisde met familie
GM_Panviman, Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2016

Dear dichevalier,

Thank you sincerely for your kind words about the team and the resort.

Your feedback is invaluable to us, and your comments are most certainly taken into consideration as we work to constantly improve our very high standards

Once again, thank you.

Kind Regards,
Jack Nakamadee
General Manager
gm_kohphangan@panviman.com

11 oktober 2016 beoordeeld

dit is een hotel om uit te rusten , met veel luxe en rustig , een mooi privé strand om iets te eten en te drinken . Je kan er ook wandelen langs het strand. er zijn diverse zwembaden om te zonnebaden , diverse restaurants , je hebt er vanalles. Er is ook een leuke spa. de restaurants hebben allen zicht op zee.

Kamertip: na de rondreis idiaal plek om uit te rusten
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
GM_Panviman, Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2016

Dear Anja V,

Thank you for sharing feedback about your recent stay with Panviman Resort - Koh Pha ngan, Thailand.

We are humble to say thank you for your kind comments on each and every detail of the services that we are in the process of upgrading to meet your expectations.

Looking forward to welcome you back in the future, we remain.

Warm regards,
Jack Nakamadee
General Manager
gm_ kohphangan@panviman.com

5 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst een uitermate gastvrij en behulpzaam ontvangst. De deluxe cottage (wel bij reservering vragen om een bad op t balkon) is een prachtige parel met briljant uitzicht. Alles is schoon en wordt dagelijks keurig bijgehouden. Dagelijks een presentje op t bed, leuk. Elke medewerker die we hebben gezien lacht en is vriendelijk en behulpzaam.

We zijn super tevreden over deze plek en zouden t iedereen aanraden. Echt een "wauw" gevoel. Briljant.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Jessada B, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2016

Thank you for taking time to review your experience at our Resort.

We're pleased to learn of your wonderful experience at our resort. We're proud of our
traditional Thai hospitality by our entire staff.

Glad to hear that you love our Deluxe Cottage with a bath on the balcony, overlooking
the beautiful bay and ocean.

We're committed to maintain this high standard at all times.

Looking forward to welcoming you back again in the near future.

Best regards,