“Goed 4 sterren resort met kleine verbeterpunten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Panviman Resort - Koh Pha Ngan
Beoordeeld als nr. 2 van 91 hotels in Koh Phangan
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed 4 sterren resort met kleine verbeterpunten

-Superior room vrij klein. Beter om grotere kamer te boeken als je met z'n 3-en reist. De superior kamer zou eigenlijk voor 3 personen niet aangeboden moeten worden.
-Staff is super vriendelijk!!
-Zwembad heeft mega mooi uitzicht over de baai. Pool With amazing view.
-bij check in wordt er gevraagd of je de ontbijt kosten van je kind vooruit wil betalen. Normaal gesproken geef je de print Vd credit card af en worden deze kosten aan het eind van het verblijf berekend. Erg pushy hierover.
-ontbijt goed met mooi uitzicht over baai.
-hotel tegen een heuvel opgebouwd. Naar de kamers een klim. Houdt hier rekening mee als je niet goed loopt.
-kamers zeer schoon en goede airco.
-personeel bij receptie zeer beperkt Engels, verwacht ik anders in een resort zoals dit.
-bij elke food/beverage rekening wordt automatisch 10% service charge gerekend.

Overall fijne plek om vakantie te vieren.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Robert S, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Dear Valued Guests,

Thank you very much for your wonderful review. We are delighted to read that you found your holidays at Panviman Resort a good stay.
We hope you will visit us again in the near future.

22 augustus 2017 beoordeeld

Bij dit resort is het goed om te weten dat er meerdere classificaties zijn qua kamers. Wij zaten in een deluxe Jacuzzi wat waanzinnig goed was. Enorm ruim, prachtig ingericht en mooiste uitzicht dat je kan wensen. Er zijn echter ook ‘oudere’ kamers. Er zit nogal verschil in. Het resort ligt tegen een berg aan. Er rijden karretjes rond om je op te halen en terug te brengen. Prima service. Ontbijt is prima. Wij waren in het hoogseizoen waardoor het bij ontbijt druk was. Er is een prachtig zwembad met mooi uitzicht.
Het strand is een domper. Panviman zelf heeft een ini-mini stukje strand waardoor er weinig bedden zijn en dicht op elkaar staan. De ‘buren’ hebben veel meer strand. Daarnaast loopt er een stink rivier naast het strand de zee in. Na een flink regen bui is het geen fijn gezicht. De baai en verderop strand is schitterend. Op loopafstand een leuk dorpje met super leuke restaurantjes, massages etc. Deze baai is een van de mooiste van dit eiland. Resort is zeker aan te raden maar kies wel voor de nieuwere kamers!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Robert S, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Geachte gewaardeerde gasten,

bedankt voor het kiezen om bij Panviman Resort bij uw familie te blijven.
We zijn erg blij om te horen dat je van je verblijf genoten hebt.
Bedankt voor uw positieve feedback en uw steun.
We delen dit met ons team.

Het was aangenaam om u als onze gast te hebben.

We kijken uit naar vele vele keren om te verwelkomen in het resort Panviman - "Paradise a like".

Beste wensen,

Dear Valued Guests,

Thank you for choosing to stay at Panviman Resort with your family.
We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us.
Thank you for your positive feedback and your support.
We will share this with our team.

It was a pleasure to have you as our guest.

We looking forward to many many times to welcome at the Panviman resort - "Paradise a like".

Best wishes,

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zou er zo een honeymoon kunnen doen. Dit is echt een paradijs
Super de lux heerlijk grote suites mooie zwembaden
Heerlijk eten. De massage zijn ook echt heerlijk. Vlak bij een kleine bay waar je avonds wat kan drinken
Top bediening alles naar wens geweest

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Robert S, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2017

Beste Niels,

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie. We zijn verheugd te lezen dat u uw vakantie vond "wondeful" in Panviman Resort. Uw vriendelijke woorden zullen ons allemaal motiveren en inspireren om onze hoge kwaliteit service te behouden. Het is leuk om te horen dat u genoten van ons verblijf.
We hopen dat je binnenkort weer naar ons gaat.
Het was aangenaam om u als onze gast te hebben.

Beste wensen,

Dear Niels,
Thank you very much for your wonderful review. We are delighted to read that you found your holidays "wonderful" at Panviman Resort. Your kind words will motivate and inspire all of us to maintain our high quality service. It is nice to hear that you enjoyed staying with us.
We hope you will visit us again in the near future.

10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat je geen 6 sterren kan geven. Fantastisch. Echt genieten. Prachtige omgeving, zeer dicht bij dorpje waar je lekker kan eten. Welness is een van de betere op het eiland. Ontbijt is zeer uitgebreid. Diversen stranden in de buurt. En meerdere zwembaden die zeer mooi gelegen zijn.

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
GM_Panviman, Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2016

Dear dichevalier,

Thank you sincerely for your kind words about the team and the resort.

Your feedback is invaluable to us, and your comments are most certainly taken into consideration as we work to constantly improve our very high standards

Once again, thank you.

Kind Regards,
Jack Nakamadee
gm_kohphangan@panviman.com

11 oktober 2016 beoordeeld

dit is een hotel om uit te rusten , met veel luxe en rustig , een mooi privé strand om iets te eten en te drinken . Je kan er ook wandelen langs het strand. er zijn diverse zwembaden om te zonnebaden , diverse restaurants , je hebt er vanalles. Er is ook een leuke spa. de restaurants hebben allen zicht op zee.

Kamertip: na de rondreis idiaal plek om uit te rusten
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
GM_Panviman, Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2016

Dear Anja V,

Thank you for sharing feedback about your recent stay with Panviman Resort - Koh Pha ngan, Thailand.

We are humble to say thank you for your kind comments on each and every detail of the services that we are in the process of upgrading to meet your expectations.

Looking forward to welcome you back in the future, we remain.

Warm regards,
Jack Nakamadee
gm_ kohphangan@panviman.com

5 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst een uitermate gastvrij en behulpzaam ontvangst. De deluxe cottage (wel bij reservering vragen om een bad op t balkon) is een prachtige parel met briljant uitzicht. Alles is schoon en wordt dagelijks keurig bijgehouden. Dagelijks een presentje op t bed, leuk. Elke medewerker die we hebben gezien lacht en is vriendelijk en behulpzaam.

We zijn super tevreden over deze plek en zouden t iedereen aanraden. Echt een "wauw" gevoel. Briljant.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Jessada B, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2016

Thank you for taking time to review your experience at our Resort.

We're pleased to learn of your wonderful experience at our resort. We're proud of our
traditional Thai hospitality by our entire staff.

Glad to hear that you love our Deluxe Cottage with a bath on the balcony, overlooking
the beautiful bay and ocean.

We're committed to maintain this high standard at all times.

Looking forward to welcoming you back again in the near future.

27 mei 2016 beoordeeld

Aangekomen op het Panviman Resort met een warm onthaal. Het resort ziet er prachtig uit geheel in Thai-stijl en zeer goed onderhouden. Een mooie tropische tuin en je waant je echt in een paradijs. De mensen die er werken zijn zeer vriendelijk en niet overdreven. Ze helpen je overal waar het nodig is en maken het duidelijk naar je zin. Het huisje is mooi en ontbreekt aan niets. Badkamer in natuurstijl met douche en bad. De kamer heeft een groot kingsize bed/of dubbelbed met klamboe, tv.airco etc. En eindelijk een bed wat goed slaapt. Dit is persoonlijke maar vind dat er heel veel slechte bedden zijn in Hotels. Deze is top! niet te hard gewoon medium en de keuze uit 3 verschillende kussen hardheden. De nacht is minstens net zo belangrijk!
Het ontbijt is echt heel uitgebreid. Tot nu toe na heel veel reizen nog niet zo gezien. Van verse pancakes tot verse saté en soepen etc. En heel erg goede kwaliteit. Alles was top en heel erg lekker. Dat was ook voor de Ala Carte eten in de avond. Heerlijke PadTai of andere gerechten zoals Deserts. Wij hebben Massage genomen en een Thaise Kookles. Dat was heel veel lol en geleerd hoe PadTai en saté te maken en natuurlijk Fried Rice. Het strand is prachtig met genoeg ligbedden en een mooi zwembad. De sfeer is heel relaxed op het Resort en voelde als een heerlijke week! Wij zijn heel kritische en dit keer verbaasd dat het toch echt bestaat dat alles naar 100% tevredenheid is. WIFI in het hele park die goed werkt ook nog :) De manager en de medewerkers zijn heel erg aardig dus wat ons betreft komen wij hier zeker terug! Bedankt aan iedereen van Panviman!

Kamertip: Bungalow aan het zwembad zijn helemaal top! Neem een Thai kookles of heerlijke voetmassage.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Jessada B, General Manager van Panviman Resort - Koh Pha Ngan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2016

Guten Tag,

Greetings from Panviman Resort, Koh phangan, paradise alike.

Received your hundred compliments about the resort, room, view, pool, food, service, staff and more with appreciated, management and staff here were very proud to hear these things and promise to keep up standard and find the way to improve more to make it better and better and your next stay will be a memorable one once again.

Danke Schon for choosing us as your holiday destination and wish to see ans be at service again soon.

Auf Weiderhsen.

Jes.

Jessada Bhiromsiri, Mr.

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Koh Phangan bekeken
Santhiya Koh Phangan Resort & Spa
op 0,2 km afstand
Anantara Rasananda Koh Phangan Villas
Prijzen weergeven

In Panviman Resort - Koh Pha Ngan geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Panviman Resort - Koh Pha Ngan

Adres: 22/1 Moo 5 Thong Nai Pan Noi Bay | Bantai, Koh Phangan 84280, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Surat Thani > Koh Phangan
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 spahotel in Koh Phangan
Nr. 1 hotel aan het strand in Koh Phangan
Nr. 2 beste resorthotel in Koh Phangan
Nr. 2 luxe hotel in Koh Phangan
Prijsklasse: € 93 - € 602 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Panviman Resort - Koh Pha Ngan 5*
Aantal kamers: 94
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Agoda, Ctrip TA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Panviman Resort - Koh Pha Ngan met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Panviman Resort - Koh Pha Ngan Hotel Koh Phangan
Panviman Hotel Ko Phangan
Panviman Resort Ko Phangan

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?