Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt beschut en heeft een prachtig zwembad. Leuk voor de kinderen, maar ook heerlijk om een paar baantjes in te zwemmen. De tuin van het hotel is ommuurd, waardoor het heel rustig is en voor de kinderen heel duidelijk af te bakenen, geeft een veilig gevoel. Wij hadden kamer nummer 4 dichtbij restaurant en bar. We konden onze kindertjes (3en6) hier heerlijk in bed leggen en met een gerust gevoel aan de bar nog wat drinken.

Wat we leuke bijkomstigheden vonden was dat er een pool tafel, tafelvoetbal, maar ook leuk zwembadspeelgoed aanwezig was, kleine dingen, maar fijn

De staf van het restaurant is klein, waardoor er vaak dezelfde mensen zijn. Heel vriendelijk en heel leuk met de kinderen en dus voor hen ook snel vertrouwd.

Eten is uitstekend, bar heel uitgebreid. De keuzes bij het ontbijt zijn ruim, dit wordt vers voor je bereid. Geen verspilling middels buffet.

Kortom wij zouden dit hotel zeker aanbevelen!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden hotel Le Divine Comedie voor drie nachten geboekt , maar wat een teleurstellende keuze bleek dit hotel te zijn . Het hotel is achteraf gelegen, er is niets in de buurt te vinden wat gezellig is . De bungalows zijn aan de binnenzijde volledig van beton waardoor het lijkt op een bunker . Het hotel is aan het strand , echter er is geen strand activiteit bij het hotel. De strandbedden die er staan zijn niet voorzien van parasols , in de zon is het niet heel lang vol te houden. Het eten in het hotel is van goede kwaliteit . Wij hebben na 1 dag besloten om een ander hotel te zoeken ....

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooie kamer en zeer vriendelijk personeel en eigenaars. Prachtig uitzicht vanaf het zwembad waar drankje en hapje kan genutigd worden. Ontbijt kan zelfs s middags genomen worden. Kamer is mooi ingericht enkel sliepen wij aan de straatkant wat voor eninge hinder zorgde s nacht als er verkeer voorbij kwam met wat dronken passagiers.
Zeer goed van prijs voor eten en drinken.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hebben 3 nachten in Divine Comedie geslapen, en het waren de beste bedden in Thailand so far! (Lekker zacht ipv de standaard harde planken in Thailand, ook nog eens met perfecte kussens :-)
Mooie en grote kamers, fijne douche, aardig personeel én lekker dichtbij Bubba's coffee waar je super kunt ontbijten/lunchen en waar ze top koffie hebben! (Wij hadden nml geen ontbijt bij onze kamer geboekt, dus mooie combi ;)
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

We zijn 3 nachten verbleven in het Le Divine Comedy hotel en ons verblijf is zeer goed bevallen. De kamer was ruim en schoon, met een heerlijk bed en krachtige regendouche. Personeel was onwijs vriendelijk, ook werkt er een Nederlands sprekende jongen die je alles over het eiland kan vertellen. Enige minpuntje was dat het eten en de drankjes bij de bar en het restaurant iets aan de prijzige kant waren voor Thaise begrippen. Verder alles perfect, locatie, zwembad, service, etc.

Datum van verblijf: september 2017