Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hebben 3 nachten in Divine Comedie geslapen, en het waren de beste bedden in Thailand so far! (Lekker zacht ipv de standaard harde planken in Thailand, ook nog eens met perfecte kussens :-)
Mooie en grote kamers, fijne douche, aardig personeel én lekker dichtbij Bubba's coffee waar je super kunt ontbijten/lunchen en waar ze top koffie hebben! (Wij hadden nml geen ontbijt bij onze kamer geboekt, dus mooie combi ;)
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

We zijn 3 nachten verbleven in het Le Divine Comedy hotel en ons verblijf is zeer goed bevallen. De kamer was ruim en schoon, met een heerlijk bed en krachtige regendouche. Personeel was onwijs vriendelijk, ook werkt er een Nederlands sprekende jongen die je alles over het eiland kan vertellen. Enige minpuntje was dat het eten en de drankjes bij de bar en het restaurant iets aan de prijzige kant waren voor Thaise begrippen. Verder alles perfect, locatie, zwembad, service, etc.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 21 januari 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is mooi en schoon. De kamers zijn leuk ingericht. Het infinity zwembad heeft een swim up bar en je kan vanaf je ligbed ook zo de zee in. Maar voornamelijk het personeel is fantastisch, staan altijd klaar met een glimlach en waren erg behulpzaam! 5 sterren!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 18 november 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven 5 dagen in dit hotel en kunnen er niets negatiefs over zeggen! Onze kamer was prachtig, erg groot, fijne douche, heel schoon en een heel fijn bed! Van de zes hotels waar wij in Thailand verbleven staat deze zeker op nummer 1.

Het eten was erg goed en zowel het personeel van het restaurant als het personeel bij de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam!

Mochten wij weer een keer Koh Phangnan bezoeken, dan komen wij zeker terug!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 22 oktober 2016 via mobiele applicatie

Ons tweede hotel op het eiland. Stelde absoluut niet teleur!! Warm welkom, bijzondere kamer met roof top balkon. Personeel erg aardig met name de fo staff! Prima locatie, heerlijk zwembad en ook het restaurant was top! Grote porties voor weinig! Echt een topper en zeker een aanrader. Mini bar zeer goed gevuld!

Datum van verblijf: oktober 2016