Beoordeeld op 25 december 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 6 nachten geslapen. Erg correct geholpen door medewerkers. Fijn en trendy hotel. Badkamers groot en netjes afgewerkt. Bij slecht weer, geen voorziening om lekker op je eigen terras te kunnen zitten, in de avond is het te donker op je terras. Restaurant voel je je dan enigszins bezwaard om daar een spel te gaan spelen.

De prijzen van drankjes zijn in het restaurant aan een te hoge kant. Eten in restaurant is erg goed te noemen. Bij het ontbijt moesten wij zelf om kaas of ham vragen. Wel uitgebreid en smaakte ook goed. In de avond staat er zo'n 6 mensen in de bediening die aan de checkout bar gaan staan als je als enige tafel in het restaurant zit. Als ze dan met zijn allen naar je tafel blijven kijken hoe je je eten op eet, voelt dat niet echt prettig. Wij waren van mening dat er wel heel wat minder bediening werkzaam kon zijn.

Rondom het hotel is niets te beleven. Je loopt in 10 minuten naar het strand en je hebt dan ook genoeg vertier. Doordat je kamer met een schuifdeur gesloten is, kunnen anderen hier makkelijk in komen. Hierdoor ook meteen heel gehorig.

Al met al en ondanks de drie regenachtige dagen het erg naar ons zin gehad. Zu in het restaurant was erg beleefd en hielp ons erg goed.

Wij kunnen het hotel en restaurant zeker aanbevelen.

Datum van verblijf: december 2016
AdamBoulton, General Manager van The Coast Resort - Koh Phangan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2017

Geachte Rene,

In naam van het hele team van de Coast Resort Koh Phangan, danken wij U om de tijd in beslag genomen te hebben om uw ervaring te delen onder ons.

Wij zijn gelukkig dat U voorbijgaat een goed verblijf heeft en wij bedanken U voor uw opmerkingen betreffende ons restaurant.
Uw feedback is zeer belangrijk voor ons en wij hebben uw suggesties naar onze Food&Beverage Manager overgebracht teneinde de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.
Wij hebben eveneens aan Zu uw begroetingen doorgegeven, en zij bedankt u sterk.

Als U overweegt om naar Koh Phangan terug te komen, nodigen wij u uit op ons een mailtje te sturen naar gservice@thecoastphangan.com om van de beste tarieven te kunnen genieten.

Namens het hele team van Coast Resort, bedanken wij U voor uw tijdschrift.

Met vriendelijke groeten,

Sandra&The Coast Resort Team

Beoordeeld op 16 december 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooi complex! Mooi aangelegd.
Vriendelijk personeel. Shein van de poolbar ook zeer vriendelijk.
6 dagen hier . Regen gehad maar ook zon. Kamers goed! Badkamer schoon en ruim en vooral de douche lekker brede warme stralen.
Restaurant goed en goedkoop en betaalbare prijzen.

Datum van verblijf: december 2016
AdamBoulton, General Manager van The Coast Resort - Koh Phangan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2016

Geachte D Remmelt,

In naam van het hele team van de Coast Resort Koh Phangan, danken wij U ons te hebben gekozen.

We zijn heel blij dat U ons complex heeft geaprecieerd (ook in de regen), en we danken U voor uw lieve worden betreffende ons personeel.

Als U plan om naar Koh Phangan terug te komen, raden we U aan ons rustig een mailtje te sturen naar reservation@thecoastresorts.com om van de beste prijzen te kunnen genieten.

Met vriendelijke groeten,

Sandra & The Coast Resort Team
gservice@thecoastphangan.com

Beoordeeld op 23 augustus 2016

Wat hebben wij hier genoten. Erg mooie en nette kamers met een ruime badkamer. Een heerlijk groot zwembad met ligzakken waar je perfect in kunt relaxen. Het personeel is erg vriendelijk en wil je graag helpen.

Alles is netjes onderhouden en de ligging is goed. 10 minuten lopen naar Haad Rin.

Datum van verblijf: augustus 2016
AdamBoulton, General Manager van The Coast Resort - Koh Phangan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2016

Dear Stefan,

We would love to thank you for taking the time to share your feedback on TripAdvisor.

It's great to read that you enjoyed your holiday with us and was able to "relax perfectly", isn't it the main purpose of a getaway?

We take care of the resort on daily basic since the opening, happy to see that our efforts are supported.

If you plan a trip back to The COAST in the future, please drop us a line at reservation@thecoastresorts.com for best returning guests rates.

Warmest regards,

Lo

Beoordeeld op 12 augustus 2016 via mobiele applicatie

The coast resort is een heel mooi modern en schoon resort. Mooie kamers en leuk zwembad zo aan het strand. Het bijbehorende restaurant is ook heel goed en zeer behulpzame bediening. Als ik 1 minpuntje moet noemen is dat het best gehorig is. Wij sliepen op de 1e verdieping en als er mensen praten in de gang lijkt het net alsof ze op je kamer staan. Ook s'nachts als mensen terug komen van een van de vele feesten is dat ook goed te horen. Maar voor de rest top!

Datum van verblijf: augustus 2016
AdamBoulton, General Manager van The Coast Resort - Koh Phangan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2016

Dear Danny,

It was a real pleasure to be part of your holiday experience in Koh Phangan and we are genuinely delighted to learn that you had a great stay. I would like to apologize for having failed to provide a quiet resting place during your stay and rest assured that feedback like yours is extremely useful in order to avoid future similar issues.

Thank you again for choosing The COAST and see you on your next trip to paradise.

Seb & The COAST Team.
rm@thecoastphangan.com

Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Na een backpack vakantie hebben we gekozen een paar nachten te verblijven bij The Coast. Die paar nachten hebben we zelfs nog verlengd. Alles is hier super geregeld en ziet er erg netjes uit - de foto's liegen niet. Personeel is zeer vriendelijk, spreekt goed Engels en is erg behulpzaam. Kamers zijn top, WiFi is top, zwembad, ontbijt, fitnessruimte, restaurant / eten, alles is zeer goed verzorgd. Het hotel ligt op ongeveer 15 minuten lopen van Baad Rin, wat vooral savonds erg gezellig is. Tongsala is ongeveer 20 minuutjes met de taxi, maar dat vonden we minder gezellig.

We zijn hier in een paar dagen enorm bijgekomen van onze rondreis. We raden dit resort - ook na de anderen in de omgeving gezien te hebben - dan ook sterk aan!

Datum van verblijf: augustus 2016
AdamBoulton, General Manager van The Coast Resort - Koh Phangan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2016

Dear Thomas,

Thank you so much for your "Top" review. We are all very grateful for your support and delighted to hear that your time with us was so good that you decided to extend your stay.

Would we be welcoming you back anytime soon? If that is the case please do not hesitate to contact us directly on rm@thecoastphangan.com, so we can get back to you with a second memorable and even better stay.

Best regards,

Seb & The COAST team.