“Relax !!!!”

Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Snelle hap in Koh Phangan
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als Amsterdammers moesten we hier wel even naar toe gaan ondanks enkele slechte beoordelingen die we heb gelezen...
Drankjes zijn wel wat prijzig, maar dat mag de pret niet drukken. Zonsondergang was geweldig....

Datum van bezoek: augustus 2018

11 april 2018 beoordeeld

perfecfe plek om je dagje scooteren of strand af te sluiten. Zorg dat je voor 17u boven bent en je kan een mooi plekje uitzoeken terwijl de zon onder gaat.

Datum van bezoek: april 2018
10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk viewpoint om even te relaxen en sls je wilt een joint te halen. Daar is dan ook wel alles mee gezegd, personeel was niet geïnteresseerd en bier niet erg koud. Hoewel van ons werd verwacht onze schoenen uit te doen, liep het personeel zelf wel met schoenen aan.

Datum van bezoek: januari 2018
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi uitzicht vanaf de Amsterdam bar. Het eten is er wel wat duur en de weg er naar toe met de scooter is wel pittig zeker als je in het donker naar benden gaat. Owja en je kan er wiet krijgen mocht je dat willen

Datum van bezoek: oktober 2017
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmorgen rond 11 uur bezocht voor een kop koffie. Behoorlijke klim omhoog. Aangekomen niemand aanwezig. Zwembad is een groene bak met afval. Overal liggen lege flessen en ander afval. Lijkt alsof het verlaten is. Na 5 minuten kwamen 2 personen de tent openen. Wij zijn weg gegaan. Hier wil ik niets eten of drinken. Ik wil niet ziek worden.
This morning at 11 o'clock visited this place for coffee. Had to climb all the way up. Nobody there. Swimmingpool is a green jelly like "pool" with garbage. All over the place dirt and garbage. The place looked like abandend. After 5 minutes 2 people came to open the place. We left. We don't want to be sick of food or drinks.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Amsterdam Bar bekeken, bekeken ook

Koh Phangan, Surat Thani

In Amsterdam Bar geweest? Deel je ervaringen!