“Super lekkere burgers en altijd een goede voetbal wedstrijd op of andere sporten.”
Beoordeling van Food Factory Sports Diner

Food Factory Sports Diner
Geclassificeerd als nr. 52 van 599 Restaurants in Koh Phangan
Keukens: Fastfood
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De burgers waren super lekker en er is veel keuze aan eten en drinken. Leuke sportwedstrijden, en een gezellige sfeer met andere touristen. Personeel is zeer gedienstig en vriendelijk.
Ga hier zeker een keer heen!

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super gezellige kroeg met leuke mensen. Goede bediening vooral Kwan en de Kebab is zeker een aanrader. Ook Nederlands voetbal hier te zien.

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke, gezellige bar...
Met allerlei soorten sport om te kijken.
Ook Nederlands voetbal hier te zien.
Ze regelen alles voor je

Datum van bezoek: juli 2019
22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gratis gratis gratis, amsje was al bai voor een nugget gooi je ff 6 pohhhhhhhhhh, en nu ga ik ff de baan op jezus wat een wijven hier

Datum van bezoek: juli 2019
17 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De Food Factory Sportsbar gaf ons precies waar wij op dat moment behoefte aan hadden, namelijk een lekkere burger!! En nou en of die krijg je! Je kan zelf de samenstelling bepalen. Daarnaast werkt er overdag een super klantvriendelijke dame in de bediening, spreekt goed Engels en is opperst vrolijk en aardig. En als je er bent dan moet je de spicy saus proeven, heerlijk :) maar begin met mate!

De bar is 24/7 open!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Food Factory Sports Diner bekeken, bekeken ook

Koh Phangan, Surat Thani

Koh Phangan, Surat Thani

In Food Factory Sports Diner geweest? Deel je ervaringen!