Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
Beoordeeld op 19 augustus 2015

Wij verbleven hier 3 nachten in augustus, we verbleven in de Ayutthaya bungalow nr. 6.
Echt super mooie bungalow, groot, schoon, mooie veranda echt helemaal niets op aan te merken.
Ontbijt was inbegrepen, we konden iedere dag kiezen van de kaart.
Eten heel erg lekker, mooi "restaurant"om te eten, en bij het strand een leuke bar.
Echt een aanrader.
Ik denk dat de mensen die hier niet tevreden zijn de "oudere"bungalows hebben, die zijn inderdaad heel erg basic. Ik zou de Nieuwe stenen bungalows adviseren echt heel goed.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 10 december 2014

Super relaxte sfeer, Hele goeie keuken, Aardige mensen, Mooi strand, Goeie bungalows. Wij hebben er 3 weken gezeten omdat we het er zo fijn vonden. Ligt op een rustig stuk van het eiland maar toch dichtbij het havendorpje. Wij gaan zeker terug komen :)

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 17 augustus 2014

Seflower staat op tripadvisor vrij hoog geplaatst vandaar dat wij hier een kamer hebben geboekt. Helaas denk ik dat de verwachtingen door de reviews die hier gelezen kunnen worden dat de verwachting te hoog was. Het terrein is erg mooi en goed verzorgt. Het eten is zeer goed voor een goede prijs. Echter laten de bungalows te wensen over. Het bed is kei hard, de veren kan je voelen als je gaat liggen. Er is wel een airco beschikbaar tegen betaling. Er zijn weinig stopcontacten (2). De wc zit geschakeld aan de bungalow van de buren, dus verwacht niet dat je veel privacy hebt.

Leuk als je aan het backpacken bent, niet zo leuk als je een beetje luxe wilt.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 7 augustus 2014 via mobiele applicatie

Seeflower Bungalows kreeg goede revies, dus hebben we besloten om de eerste paar dagen op Ko Phangang daar te besteden. Reviews komen niet geheel over met onze verwachtingen. Het eten is echt zeer goed, de locatie optimaal. De bungalows hebben niet echt gordijnen, waardoor je in de avond vanaf de veranda recht in de slaapkamer van de buren kijkt en vice versa. De badkamer is direct verbonden aan de badkamer van de buren, waardoor je van elke sanitaire stop van de buren kan meegenieten. Het personeel is vriendelijk. Bij de eigenares (Canadees) aangegeven dat je behoorlijke inkijk hebt, kwam over alsof ze dit voor de eerste keer hoorde. Hopelijk doen ze hier wat aan, voor ons was dit de reden om een ander resort te nemen.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 1 mei 2014

Wij waren hier in mei2013. Het resort wordt geleid door een Canadese en haar Thaise man. Wij hadden een bungalow op het strand. Deze bungalow was ruim genoeg voor ons en onze twee kinderen van 2 en 6. Hoe fijn om iedere ochtend wakker te worden met de zee op de achtergrond!
Iedere ochtend een heerlijk ontbijt en 's avonds eten op het strand van de bbq van het resort. Liggend in de hangmat terwijl onze kinderen speelden in het zand.

Verder erg schoon allemaal en goed geregeld. De ontzettend relaxte sfeer en heerlijke muziek die zij draaiden in hun bar op het strand maakten het voor ons compleet.
Je kunt een kano huren en ook erg mooi snorkelen.
Wij vonden dit echt een mooie afsluiting van onze vakantie!

Kamertip: Strandbungalow is super
Datum van verblijf: juni 2013