Beoordeeld op 10 september 2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Na 2 keer problemen te hebben gehad met de airco in 2 verschillende kamers hebben we een upgrade gekregen naar een De Luxe Suite met zeezicht ivm het ongemak. Problemen worden wel degelijk serieus genomen en zsm opgelost.
Het ontbijt is goed met iedere dag heerlijk vers fruit. Ontbijt wordt ook goed aangevuld.
De kamers zijn schoon en de bedden zijn erg goed!
Er is een mogelijkheid van het huren van een scooter bij het hotel. Zeker een aanrader!

Van de Full Moon Party heb je geen overlast ondanks dat het strand slecht 5 minuten van het hotel ligt.

Het is wel even een stijl stukje naar boven lopen wanneer je lopend bent.

Minpunten · Zwembad is absoluut toe aan vernieuwing. Veel tegels zijn gebroken en stukjes zijn ook afgebroken waardoor onze dochter een flinke glip in de teen heeft opgelopen.

Datum van verblijf: augustus 2018
AliAjellu, Manager van Sea Breeze Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Thank you so much for your lovely review and I have to said apologize for your family about an accident happen to your child
but hopefully you will give us an opportunity we will given you a great service again :)
Thank you

Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een hotel op een prachtige locatie met uiterst vriendelijk personeel. Het zwembad was mooi en het dichtstbijzijnde strand was ongeveer 5 minuten lopen. De kamers waren prima hoewel het vrij donker was. En het ontbijt was gewoon simpel. Wij hebben met de kinderen een paar hele fijns dagen gehad.
Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
AliAjellu, Manager van Sea Breeze Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Thank you so much for you stayed with us and hopefully to see you again next time :)

Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Drie dagen verbleven, heerlijke kamer, redelijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel, top uitzicht vanaf het balkon en leuk zwembad
Heerlijk verblijf gehad.

Bedankt voor alles !!!
Een aanrader

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Kamers schoon en gezellig. Ontbijt redelijk, zwembad prima en personeel zeer behulpzaam met boeken scooters , tickets ect. Resort haalde ons netjes op van de boot. Hotel ligt vlakbij centrum met leuke restaurantjes en je kan wandelend naar 2 stranden. Kortom aanrader.

Beoordeeld op 16 juli 2015

Prachtig hotel, we zijn hier naar toe gegaan zonder te boeken en hebben hier ter plekke gevraagd een aantal kamers te zien. We hebben toen een kamer gekozen en hadden de prijzen van deze kamers vooraf opgezocht op booking.com we waren ter plekke minder kwijt. Mooi uitzicht vanaf de kamer en prima zwembad. 5 minuten lopen vanaf Haad Rin Beach. Ontbijt was prima. Prijs was voor ons budget wel iets aan de hoge kant. Maar het hotel was dan ook iets luxer dan waar we de rest van de vakantie in hebben gezeten. Tijdens de Half Moon party heeft één van de receptionisten ons naar de locatie van het feest gebracht voor een hele schappelijke prijs.

Datum van verblijf: augustus 2014
notkergrassel, Manager van Sea Breeze Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2015

Thank you very much! :) We are looking forward to your return!