Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Drie dagen verbleven, heerlijke kamer, redelijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel, top uitzicht vanaf het balkon en leuk zwembad
Heerlijk verblijf gehad.

Bedankt voor alles !!!
Een aanrader

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
AliAjellu, Manager van Sea Breeze Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2018

Thank you so much for you stayed with us and hopefully to see you again next time :)

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Kamers schoon en gezellig. Ontbijt redelijk, zwembad prima en personeel zeer behulpzaam met boeken scooters , tickets ect. Resort haalde ons netjes op van de boot. Hotel ligt vlakbij centrum met leuke restaurantjes en je kan wandelend naar 2 stranden. Kortom aanrader.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie

Beoordeeld op 16 juli 2015

Prachtig hotel, we zijn hier naar toe gegaan zonder te boeken en hebben hier ter plekke gevraagd een aantal kamers te zien. We hebben toen een kamer gekozen en hadden de prijzen van deze kamers vooraf opgezocht op booking.com we waren ter plekke minder kwijt. Mooi uitzicht vanaf de kamer en prima zwembad. 5 minuten lopen vanaf Haad Rin Beach. Ontbijt was prima. Prijs was voor ons budget wel iets aan de hoge kant. Maar het hotel was dan ook iets luxer dan waar we de rest van de vakantie in hebben gezeten. Tijdens de Half Moon party heeft één van de receptionisten ons naar de locatie van het feest gebracht voor een hele schappelijke prijs.

Verbleef: augustus 2014
notkergrassel, Manager van Sea Breeze Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2015

Thank you very much! :) We are looking forward to your return!

Beoordeeld op 20 november 2014 via mobiele applicatie

De bungalows zijn oke. Verwacht er niet te veel van. De matrassen zijn oud dus je zakt er in weg. De sloten zijn wat slapjes en oud. Het personeel is fantastisch! Ze zijn heel lief en zorgzaam. Vanuit het restaurant heb je een heel mooi uitzicht op een prachtig stuk strand, waar je overigens prima kunt liggen en leuk kunt snorkelen. De berg om bij het resort/bungalows de komen is even een klim, maar goed te doen. Het voordeel hier is dat ze de prijzen tijdens de full moon party niet omhoog gooien en je niet verplicht bent om vier of vijf nachten te blijven, zoals bij veel guesthouses wel is!!

Verbleef: november 2014

Thank you very much! We hope to see you soon again! :)

Beoordeeld op 12 augustus 2014

Drie weken ben ik in Thailand geweest,en dit hotel was het beste wat ik ben tegengekomen gedurende deze trip.Wij pakten de goedkoopste kamer en verwachtten hier eigenlijk niet al te veel van. Toch werden we positief verrast; de kamer was schoon en luxer dan wij gewend waren voor deze prijsklasse. Daarnaast was het uitzicht voortreffelijk en het zwembad heerlijk om in te vertoeven. Maar de kers op de taart was toch het personeel. Zij waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Kortom, Sea Breeze Resort is een aanrader!

• Verbleef: juli 2014, reisde met vrienden

Thank you very much! Always a pleasure to host amazing guests like you! We are looking forward to your return. :)