Beoordeeld op 14 december 2016 via mobiele applicatie

Wat een prachtige appartementen met zeezicht zijn dit toch. Al voor de vijfde keer hier en het wordt steeds beter. Prachtig terras. Super keuken en ruime kamers. Wat wil je nog meer. Heerlijk rustig en als je wilt zo in de Thaise sferen onder aan de berg

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Sunset-Hill, Owner van Sunset Hill Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2017

Beste DokterJazz,

Bedankt voor de mooie review met bijbehorende foto's en het bezoeken van ons resort voor de 5e keer alweer! Wij zijn blij dat jullie wederom een fijne vakantie hebben gehad en proberen telkens on resort weer een stukje meer te verbeteren. Tot de volgende keer!
Warme groeten van het Sunset Hill team.

Beoordeeld op 1 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel!Toen we aankwamen al een zeer vriendelijke ontvangst door de dames bij de receptie!en natuurlijk niet te vergeten de vriendelijke medewerkers van t restaurant.
We zijn hier 3 nachten geweest en ik heb me echt superverwend gevoeld in alles! de kamer echt supernetjes,het uitzicht bij t zwembad het ontbijt en diner waren ook super en echt een aanrader is de pad thai zo lekker heb ik m nog niet gegeten in Thailand deze was echt met liefde voor eten klaargemaakt.Ik kan niet anders zeggen het was een superverblijf!!!!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Sunset-Hill, Owner van Sunset Hill Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2016

Wow wat een leuke review! Erg bedankt voor de mooie woorden voor ons personeel, de kamer, zwembad en het eten in het restaurant. Wij vinden het heel fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in ons resort.
Hopelijk snel tot ziens.
Hartelijke groeten van het Sunset Hill Team!

Beoordeeld op 1 oktober 2016 via mobiele applicatie

Op onze trip van 3 weken langs een paar Thaise eilanden was dit toch wel het beste verblijf. Het is misschien iets duurder dan de gemiddelde backpacker zou kiezen maar zeker wel de moeite waard. Geweldige staf die je overal wel wil bij helpen en regelen. Ze hebben een pendeldienst ( golfkarretje) naar een secretbeach( wat natuurlijk niet zo secret meer is) maar wel een heerlijk strandje om te liggen. De kamer is heel ruim en je kan er voor kiezen om met seaview te nemen. Ze hebben een scooter verhuur wat ook heerlijk is om het eiland te verkennen. Ze hebben ook een zwembad bij het resort met een adembenemends mooi uitzicht. Wij zouden hier zeker nog een keer terug komen als we Koh Phangan aandoen.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner

Beste Maussie33,

Bedankt voor de superleuke review en de goede tips voor andere gasten die bij ons zouden willen verblijven. We hebben inderdaad een golf cart service naar het nabijgelegen mooie Secret beach en dit is ook prima te lopen (5-8 minuten). Om de rest van het eiland te verkennen is het huren van een scooter (200 THB per dag) of een kleine jeep (1000 THB) zeker aan te raden.
Het was een eer om jullie te mogen ontvangen in ons resort en we hopen dat jullie inderdaad snel terug zullen komen.
Hartelijke groeten van het Sunset Hill team

Beoordeeld op 23 september 2016 via mobiele applicatie

Tijdens onze reis door Thailand zijn we hier vijf nachten verbleven. Het hotel ligt op een prachtige lokatie met een mooi uitzicht. Hele mooie kamers voorzien van alle luxe. Het is wel aan te raden een scooter te huren, op deze manier kan je makkelijk het eiland verkennen. De receptie regelt alles voor je en binnen vijf minuten kan je op je gehuurde scooter weg rijden!

Je kunt heerlijk eten in het restaurant van sunset Hill, zowel ontbijt als diner.

Dit hotel ga ik zeker aanraden bij vrienden/vriendinnen die een reis naar Thailand gaan maken.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Sunset-Hill, Owner van Sunset Hill Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Beste Denise,

Heel erg bedankt voor het verblijven in ons hotel en voor deze leuke review.
Wij zijn heel blij met zulke fijne reviews zeker van onze landgenoten. Het huren van een scooter of kleine jeep om het eiland te ontdekken is een goede tip voor een onvergetelijke vakantie op Koh Phangan. Bedankt ook voor de complimenten over het eten in ons restaurant ik heb dit aan het personeel doorgegeven.
Super dat je ons hotel aan vrienden wilt aanbevelen wij zien er naar uit hun op bezoek te krijgen, ze kunnen in het Nederlands boeken via info@sunsethillresort.com
Hartelijke groeten van het Sunset Hill Team!

Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Doordat we de hill op gelopen waren om te checken werden we zeer blij verrast door het geen we zagen. We hebben direct een kamer voor 2 volwassenen en 1 kind geboekt. Het uitzicht is fantastisch! De kamers zijn zeer ruim opgezet met eigen balkon. De locatie in zijn geheel is mooi en relax. Het restaurant heeft goed en smaakvol eten. Je kunt tegen betaling deelnemen aan de yoga bij Eva en daarna genieten van een verantwoorde smoothie met een stukje vers gebakken bananen-ananas cake of heerlijke brownie!
Zelden zul je met zo'n view een yogales beleven.

Verder vonden wij alle medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Via de receptie bij de dames Mint&Bee kun je een leuke dagtrip boeken naar het National park,zeker een aanbeveling waard (vergeet je camara,zonnebrandcrème en waterschoenen niet).

Het hotel heeft een taxiservices die je van en naar het strand brengt (2 locaties).Verder kunnen ze alles regelen vanaf de receptie. Voor ons leuk te vernemen dat de eigenaar een Nederlander is. Ga zo door!

Wij komen graag een keertje terug !

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Sunset-Hill, Owner van Sunset Hill Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2016

Beste Gloria A,

Bedankt voor de leuke positieve review en dat jullie besloten hebben ons resort te bezoeken en bij ons te verblijven!
Ik heb de staff jullie complimenten doorgegeven en ze konden het erg waarderen.
Ook bedankt voor de leuke tips voor andere gasten die ons resort Koh Phangan willen bezoeken.
Wij zijn jullie graag weer terug en als jullie de volgende keer vantevoren bij ons boeken via info@sunsethillresort.com (kan in het Nederlands) krijgen jullie een speciale korting.
Tot ziens en groetjes van het Sunset Hill Team!