Beoordeeld op 21 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij zaten 5 nachten in een pool view bungalow. Deze was de laagste bungalow, dus bijna geen trappen! De hoger gelegen bungalows (die dus wel zeezicht hebben) vragen wel even een klimmetje. De bungalow zelf was mooi, schoon er ruim met 2 slaapkamers (geen living, alleen buiten). Goede bedden. Enig minpuntje was dat maar 1 slaapkamer airco had, de ander fan.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 7 maart 2017 via mobiele applicatie

Heb hier eerder een beoordeling geplaatst maar helaas is deze verwijderd.
Zoals in m'n eerdere review te lezen was was dat het een vieze bende was. Daarna krijg ik een onzin reactie dat ik achter een nickname de review geplaatst heb. Helaas is dit gewoon m'n echte naam. Ik heb wel degelijk aan gegeven dat ales vies was. Er kon alleen niks meer aan gedaan worden want het was vroeg in de avond. De manager zegt me ook niet gezien te hebben in het restaurant. Nou daar was ik wel maar er was geen kok , dus kon ik er ook niet eten. Heb toen aan de overkant van de weg met andere hotel gasten zitten eten. Echt een aanfluiting dit hotel. En de manager liegt alles aan elkaar.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Alain D, Gérant van Tantawan Bungalow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Ja Ja Jouri groot gelijk man ....triestig mentaliteit jonge man :-( pffff

Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wat een tegenvaller. Als je bij de receptie incheckt ziet alles er netjes verzorgd uit. Mooi zwembad , mooie receptie, welkomstdrankje en uitzicht. Daar is meteen alles ook wel gezegd in dit hotel.
Aangekomen op de kamer (standaard bungalow) kom je in een muffe kleine kamer met kieren in de deuren ,vlekken in bed en op de vloer. De wc zat water in met de kleur van urine , zelfde kleur water kwam ook uit de kraan en douche. (Zie foto's) het mooiste van de bungalow is het balkon. Helaas hing daar een hangmat met het weer erin (schimmel)
Ik ben nog nooit in Thailand eerder weg gegaan uit een hotel. Maar voor alles is een eerste keer. Ik kan dit hotel niet aanraden het is z'n geld zeker niet waard.

Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
Vincent_Briggs, Propriétaire van Tantawan Bungalow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 november 2016

Dear Youri,

I will reply in english as not many people understands Vondel's language....
You are absolutely right for the water quality during your stay and I apologise for that (FYI we are based on an island and sometimes we suffer from the lack or rain which is a problem everywhere in the world when living on a piece of rock) This being said I do not remember you telling me something was wrong (again every customer did get a discount for the poor quality of the water) I do not remember you saying hello, nor having seen you in the restaurant....Strange no ?
In my country when there is a problem we talk, we do not write something hidden behind a nick name. I can feel your frustration but I disagree when you make everything bad or even telling the world it is a dirty place.

Good luck in life
PS: We are from the same country, just different in terms of education maybe :-)

Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Alles klopt hier
De inrichting, vriendelijk personeel,heerlijk eten, lekkere cocktails, voor scoter huren hoef je de deur niet uit verder fantastisch uitzicht, mooie bungalows en betaalbaar
Echt niks op aan te merken

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

We zijn hier 3 nachten verbleven met de full moon party en vanaf minuut een voel je je welkom. Vincent (een van de eigenaren) verwelkomd iedere nieuwe gast en geeft je een uitgebreide introductie op zijn resort. De bungalows zijn ruim en netjes, maar het mooiste is het uitzicht. De huisjes liggen boven op een berg waarbij je een prachtig uitzicht hebt over de zee en de ondergaande zon (mits het niet te bewolkt is). Het eten in het restaurant is lekker en ze maken hier een gemeen lekkere Pina Colada!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Alain D, Gérant van Tantawan Bungalow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

Hoi,

Bedankt mannen en tot heel binnenkort wie weet :-)

Groetjes

TTW Team