Beoordeeld op 7 mei 2015 via mobiele applicatie

We zijn hier een nacht geweest met een bungalow zonder airco. Het was een klein bungalowtje met houten planken waarbij je door de kieren naar buiten kon kijken. De kamer was gelukkig voorzien van een klamboe(muggennet). Het is voor de rest oke maar verwacht er niet te veel van. De bungalows met airco zagen er overigens wel heel goed uit. Het personeel is heel vriendelijk en de bar en restaurant is geweldig met uitzicht op het strand. Je kan de zonsondergang mooi zien vanaf hier.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 24 juli 2014

De Lanta Castaway is echt de place to be in Thailand. Mijn vriendin en ik verbleven er tien dagen tijdens een rondreis van drie weken door Thailand. Het was er schoon, er was goed eten, goede maar simpele kamers en een geweldige sfeer. Vooral de barmannen maakte het erg leuk om 's avonds gezellig een drankje te drinken. Het strand kan af en toe door rommel uit zee wat vies ogen. Het personeel van de Lanta Castaway rukt echt massaal uit om alles op te ruimen. Het was er perfect, en veel beter dan veel van de vijfsterren hotels waar wij ook zijn verbleven. Een echte aanrader dus.

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 21 juli 2014 via mobiele applicatie

Echt een geweldige plek.
Mooi aangelegde tuin waar de vrijstaande huisjes aan liggen. Wij logeerde in het grootste huis, bij het strand en restaurant. Beachcomber 1.
Goede keuken, prima ontbijt. Gezellige bar aan het strand met heerlijke cocktails en aardige barjongens. Dit resort heeft het als enige begrepen dat het zin heeft het strand op te ruimen.
Kamer wordt iedere dag grondig schoongemaakt. Heerlijke plek!

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 13 mei 2014

Ben er 6 dagen geweest heerlijk uitgerust leuk bar personeel en alles tuin perfect onderhouden elke dag ontbijt à la carte vind zelf buffet beter was mijn bluethoot speaker vergen maar wer netjes nagestuurd naar Bangkok mijn hotel op dat moment

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 26 juli 2013

Wij zitten hier nu (juli 2013) voor 4 nachten. Vanwege het laagseizoen zijn de prijzen een stuk lager. Ter vergelijking voor minder geld hebben we nu 10x zoveel luxe als op Ko Tao. We hebben een eigen bungalow met fan, een veranda/balkon met 2 stoelen en klein tafeltje. Een heerlijk groot bed inclusief grote vierkante klamboe. De badkamer is - net als in heel Thailand voor mijn gevoel - klein, maar functioneel. Warme douche en dagelijks wordt de kamer schoongemaakt en opgemaakt.
De keuken is goed en de cocktails zijn heerlijk! Lekker loungen op de stoelen aan het strand of genieten van een massage. Al met al een super verblijf wat ook nog eens een goed georganiseerde staf heeft!

Datum van verblijf: juli 2013