“Paradijs. Een resort zoals het moet....”
Beoordeling van Lanta Castaway Beach Resort

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Lanta Castaway Beach Resort
Beoordeeld als nr. 3 van 85 hotels in Ko Lanta
5 maart 2017 beoordeeld

Kamers (wij hadden 2 aansluitende huisjes), eten (niet goedkoop, maar wel de beste maaltijd op Koh Lanta), bediening (snel, redelijk Engels), personeel (super vriendelijk), manager (relematig contact gehad), strand, strandstoelen, omgeving, onderhoud, ontbijt (bediend, heerlijk). Alles was goed.

Kamertip: Zie hun website. Is duidelijk genoeg.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie

7 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier een nacht geweest met een bungalow zonder airco. Het was een klein bungalowtje met houten planken waarbij je door de kieren naar buiten kon kijken. De kamer was gelukkig voorzien van een klamboe(muggennet). Het is voor de rest oke maar verwacht er niet te veel van. De bungalows met airco zagen er overigens wel heel goed uit. Het personeel is heel vriendelijk en de bar en restaurant is geweldig met uitzicht op het strand. Je kan de zonsondergang mooi zien vanaf hier.

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
24 juli 2014 beoordeeld

De Lanta Castaway is echt de place to be in Thailand. Mijn vriendin en ik verbleven er tien dagen tijdens een rondreis van drie weken door Thailand. Het was er schoon, er was goed eten, goede maar simpele kamers en een geweldige sfeer. Vooral de barmannen maakte het erg leuk om 's avonds gezellig een drankje te drinken. Het strand kan af en toe door rommel uit zee wat vies ogen. Het personeel van de Lanta Castaway rukt echt massaal uit om alles op te ruimen. Het was er perfect, en veel beter dan veel van de vijfsterren hotels waar wij ook zijn verbleven. Een echte aanrader dus.

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
21 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een geweldige plek.
Mooi aangelegde tuin waar de vrijstaande huisjes aan liggen. Wij logeerde in het grootste huis, bij het strand en restaurant. Beachcomber 1.
Goede keuken, prima ontbijt. Gezellige bar aan het strand met heerlijke cocktails en aardige barjongens. Dit resort heeft het als enige begrepen dat het zin heeft het strand op te ruimen.
Kamer wordt iedere dag grondig schoongemaakt. Heerlijke plek!

Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
13 mei 2014 beoordeeld

Ben er 6 dagen geweest heerlijk uitgerust leuk bar personeel en alles tuin perfect onderhouden elke dag ontbijt à la carte vind zelf buffet beter was mijn bluethoot speaker vergen maar wer netjes nagestuurd naar Bangkok mijn hotel op dat moment

• Verbleef: April, 2014, reisde met een partner
26 juli 2013 beoordeeld

Wij zitten hier nu (juli 2013) voor 4 nachten. Vanwege het laagseizoen zijn de prijzen een stuk lager. Ter vergelijking voor minder geld hebben we nu 10x zoveel luxe als op Ko Tao. We hebben een eigen bungalow met fan, een veranda/balkon met 2 stoelen en klein tafeltje. Een heerlijk groot bed inclusief grote vierkante klamboe. De badkamer is - net als in heel Thailand voor mijn gevoel - klein, maar functioneel. Warme douche en dagelijks wordt de kamer schoongemaakt en opgemaakt.
De keuken is goed en de cocktails zijn heerlijk! Lekker loungen op de stoelen aan het strand of genieten van een massage. Al met al een super verblijf wat ook nog eens een goed georganiseerde staf heeft!

• Verbleef: Juli, 2013
15 maart 2013 beoordeeld

Verbleven drie nachten in dit kleinschalige bungalow resort. Direct gelegen aan rustig gedeelte van Long Beach. Hadden eerst een tropical daze room (er was niet een zelfde kamer voor de drie nachten dat we er wilden verblijven). Deze was wat klein, en met name het bed was oncomfortabel - als de een omdraaide bewoog de ander net zo hard mee. Kleine douche, maar OK. Vervolgens verhuisd naar Sea Breeze room (S2). Deze was iets dichter bij het strand (maar niet meer dan 20 meter), maar had als grootste voordeel dat deze veel groter was, met twee (queen) bedden. Douche was echter net zo klein, en water wilde niet zo warm worden als ik zou willen. Ander nadeel dat deze is gelegen tegenover het restaurant, maar hier hadden we weinig last van.
Voor Thaise begrippen niet heel goedkoop - op andere eilanden voor hetzelfde geld wel meer luxe, design en sfeer gekregen, maar Lanta is blijkbaar door alle Zweden wat duurder. Snap de populariteit van dit resort niet helemaal (kamers hebben beetje jaren negentig uitstraling). Ontbijt is inclusief en a la carte maar gaat na paar keer wel vervelen.
Verder goede faciliteiten. Geen zwembad, maar duikcentrum en tours en transfers via het hotel te regelen. En een spa, met massages etc. tegen goede prijzen. Restaurant is OK, maar we gaven na 1 keer de voorkeur om de vele andere restaurants op het eiland uit te proberen. Er zit veel op loopafstand, bijvoorbeeld Red Snapper. Ook voor weinig scooters te huur, leuk om het eiland te verkennen.

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ko Lanta bekeken
Long Beach Chalet
nr. 6 van 85 in Ko Lanta
618 beoordelingen
op 11,7 km afstand
The Houben Hotel ( Adult Only )
op 2,1 km afstand
853 beoordelingen
op 5,3 km afstand
MOONLIGHT Exotic Bay Resort
Prijzen weergeven

In Lanta Castaway Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Lanta Castaway Beach Resort

Adres: 299 Moo 2 | Saladan, Ko Lanta 81150, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Provincie Krabi > Ko Lanta
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 beste resorthotel in Ko Lanta
Nr. 3 romantisch hotel in Ko Lanta
Nr. 3 hotel aan het strand in Ko Lanta
Prijsklasse: € 46 - € 115 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Lanta Castaway Beach Resort 3.5*
Aantal kamers: 22
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda en Ctrip TA, dus je kunt je reserveringen bij Lanta Castaway Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Lanta Castaway Beach Hotel Ko Lanta

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?