Beoordeeld op 8 januari 2017

Wij waren een week in het chada hotel en zaten in de emerald suite. Mooie ruime kamer met 1 extra bed voor ons zoontje. Fijne douche, goede airco en een zacht bed, heerlijk! Maar....als je geen kinderen hebt, zou ik dit hotel niet uitzoeken want het is een echt familie/kinder hotel. Met 2 grote zwembaden en een kinderbadje voor de allerkleinsten. Voor Thaise begrippen is het eten in het hotel prijzig en niet super, maar als je een scooter huurt wat ik zeker zou doen dan kun je overal naar toe. Het strand is heerlijk met voldoende bedjes waar je gebruik van kunt maken. Wifi in de kamer is niet heel sterk maar ach dan loop je even een stukje richting de receptie of strand....

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 7 december 2016

Het is een fijn hotel met grote zachte bedden. Wel kan het wat inregenen als het heel hard regend. Het hotel is aan het strand waar hele leuke restaurantjes zijn. In de buurt is een winkeltje en kan je tripjes boeken.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 oktober 2016 via mobiele applicatie

Voor een 5 sterren hotel is het niet echt 5 sterren. Wij hadden de emerald suite. WiFi deed het nooit, en hadden 3x in 5 dagen tijd geen water. Wel als je belt over mogelijke problemen, word het meteen geregeld, wel een plus punt dus! De douchekop kan niet aangepast worden, als je het water aan zet spuit het recht de badkamer in. Voor de rest grote suites met grote bedden, erg goede ligging bij veel winkels en aan het strand.

Verbleef: oktober 2016
Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

We kwamen hier tijdens het regenseizoen en het hotel gaf ons een verlaten indruk. We dachten dat er iets mis zou zijn, gezien hier zo weinig volk was, maar neen hoor, alles was in orde: vriendelijke staff, mooie grote kamer en badkamer, airco zonder problemen, WiFi werkt goed, goed onderhouden zwembad, vrij uitgebreid ontbijt voor een beperkt aantal gasten. Strand werd goed onderhouden.
En natuurlijk valt er altijd wat te zeggen: dat het wc rolletje achter de deur hangt, dat het warm water niet direct stroomt, dat het tuinpad wat vervelend loopt of de pijltjes naar het strand niet duidelijk zijn, maar dat vinden wij details.
Laat je dus niet afschrikken als je hier in deze periode komt. Het is hier goed! (En geniet zeker ook van een scooter tocht naar het zuiden van het eiland - winkeltje naast hotel vraagt 200THB per dag)

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 februari 2016 via mobiele applicatie

Ik snap de vele slechte beoordelingen NIET!
Met iets wat tegenzin waren we onderweg naar dit hotel (alles was georganiseerd door een Agency) en zijn het hartelijkst en leuks ontvangen binnen ons 3 weeks verblijf in Thaliand. Én met perfect sprekend personeel!
Meteen ook een upgrade gekregen van onze kamer naar een iets wat kindvrij gedeelte.
Mooi onderhouden! Ruime kamer! En heerlijke view!
Lekker ontbijt, veel keus!
Het strand is een National park, dus er is een eigen gedeelte zwembad, maar niet mogelijk om op het strand te liggen. Hierdoor heb je een fantastisch uitzicht op de zee.
Het is er zeer kindvriendelijk!

Ik denk altijd zo: ik schrijf bijna nooit slechte reviews, want ik kom overal binnen met een hartelijke lach en vriendelijke benadering! Dan ontvang je dat ook terug!

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner