SriLanta Resort(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
  • Gratis ontbijt
Royal Lanta Resort and Spa(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis ontbijt
Lanta Sand Resort and Spa(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Coco Lanta Resort(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
MOONLIGHT Exotic Bay Resort(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Lanta Miami Bungalows(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Pimalai Resort and Spa(Ko Lanta)
  • Gratis parkeren
Layana Resort and Spa(Ko Lanta)
Priceline
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik zijn hier 4 nachten verbleven, wij hebben het echt heerlijk gehad!
Wat wij belangrijk vinden is om ontvangen te worden door vriendelijk personeel en dat doen ze hier! Ondanks dat ze zoveel uren werken Glimlachen ze altijd en begroeten ze je allemaal even hartelijk!
Super goed ontbijt, ruime kamers met een goed bed, goede airco en die douche is GEWELDIG!
Lekker zwembad dichtbij het strand en 7/11. Scooter die je makkelijk kunt huren via het hotel en last but not least: prijs kwaliteit een 10!
Een echte aanrader!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Kannika_Ssk, Front Office Manager van Chaw Ka Cher Tropicana Lanta Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

Thank you for reviewing and recommending us on TripAdvisor. . I'm delighted to hear that you were impressed by our room, our team service, and the restaurant.

We're truly thankful for your kind words.
Please visit us again in the future. We are looking forward to welcoming you back.
One again, thank you for the feedback.

Wir sehen uns wieder
Yours Sincerely,
Kannika

2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aankomst boot geen taxi, was al weg te lang voor hem te wachten.
Aankomst receptie onvriendelijk geen welkom gevoel.
Kamer ok meer niet. Slechte airco met veel geluid.
Complex erg slecht onderhouden, slecht ontbijt.
Een overgewaardeerd complex met veel bouw werkzaamheden aan een drukke donkere weg.
Gastvrijheid niets noka van de receptie wat een arrogantie en onvriendelijkheid.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
9 februari 2016 beoordeeld

Wij zijn een aantal dagen op dit resort geweest en het is ons goed bevallen.
Het zijn mooie, vrij nieuwe huisjes in een prachtige en zeer goed onderhouden tuin.
De huisjes zijn zeer licht en ruim met een mooie buiten badkamer. Het resort heeft een mooi zwembad met ligbedden. Het ligt aan een vrij drukke weg waar je op het resort geen last van hebt. Wel ligt het in een minder druk deel van het eiland waardoor je eigenlijk wel een scooter of zo nodig hebt. Er liggen wel wat restaurantjes op loopafstand maar dat is in het donker wel gevaarlijk lopen.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
15 december 2015 beoordeeld

Een heerlijk hotel op een aangename locatie! Veel minder druk dan veel andere Thaise eilanden is Koh Lanta en als je dan nog het geluk hebt om in dit zeer aangename hotel te mogen verblijven, dan is je verblijf zeker een toppertje! Mooi ingerichte hotelkamers in een schitterende tuin in een hotel waar het meer dan vriendelijke personeel het verschil maakt! Hotel met buitenzwembad en op loopafstand van mooi strand!

Kamertip: Wij hadden een kamer met een buiten douche en ligbad
  • Verbleef: december 2015, reisde met familie
17 april 2015 beoordeeld

Zeer aangenaam verblijf gehad ,het hotel ligt aan de drukke weg maar hier merk je binnen in het hotel echt helemaal niks van.
Vanaf binnenkomst tot vertrek word je in de watten gelegd door het personeel.
Niets is ze te veel en alles kan en word voor je gedaan.
Het eten is echt fantastisch en zeer normaal geprijsd.
We hebben hier het mooiste en beste verblijf van onze reis in Thailand gehad!

Kamertip: Alle kamers zijn even mooi! wanneer de gordijnen te licht zijn kan je bij de receptie om donkere gordijnen vragen.
  • Verbleef: januari 2015, reisde met een partner