Beoordeeld op 7 januari 2017 via mobiele applicatie

Dit resort is geweldig. Het is er heerlijk rustig en het uitzicht is prachtig. Het eten is super lekker. Echt een aanrader. Vanaf dit hotel zijn er ook mooie duiktips te boeken. De kamers zijn netjes en schoon.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 april 2016 via mobiele applicatie

Mooie locatie. Rustig.
Overprijsde, verouderde bungalow/ badkamer.
Zwembad was vuil/troebel.Werd net vandaag gereinigd, nu viel het nog meer op hoe vuil het was.
Onvriendelijk personeel .
Je kon voelen dat het laag seizoen is. ...............:::;;;;;

Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 26 januari 2016

Een fantastisch hotel op een super locatie. Er is een klein (maar groot genoeg) strand dat nagenoeg is afgesloten door prachtige rotsen aan weerszijden. Perfecte beachbar waar je goed kan eten met je voeten in het zand. Prima zwembad, jacuzzi en klein kinderbad. Wij verbleven met twee kleine kinderen (1 en 4) in huisje A1. Een mooi uitzicht op zee en strand. Veel kinderen uit Denemarken en Zweden. Relaxte sfeer. Prachtige zonsondergangen! De staff is deels betrokken, maar deels ook nors en met zichzelf bezig. Maar dat is het enige minpuntje.

Kamertip: A1 heel mooie bungalow!
  • Verbleef: januari 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 17 juli 2015 via mobiele applicatie

Super mooie locatie, prachtig strand! Het echte ongerepte eiland gevoel! Niet toeristisch in low season!
We hadden een beetje pech met het weer!
Transferservice was geweldig, de chauffeur stond klaar op Krabi AirPort, reed veilig en rustig!
Op een dag met veel wind en ook wat regen, heeft dezelfde chauffeur een sightseeing voor ons gedaan en hij heeft ons naar de 7-11 gebracht! Deze man is echt geweldig vriendelijk.

Het eten op het resort was goed, het was snel klaar, hygiënisch en erg smakelijk. Ontbijt is in low season van de kaArt maar Voor iedereen wat te kieZen!
We hielden van de banana pancake, vers fruit en lekkere eitjes :))
Personeel was altijd in de weer met de kids en de kinderen vonden het geweldig!

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 27 februari 2014

Vorige week met een vriendin een week verbleven op The Narima resort. Vriendelijkheid en professionaliteit gaan hier geheel samen. Zowel de eigenaren als overig personeel waren heel vriendelijk. We hadden een bungalow in de C-rij (niet gelijk aan zee), maar plek was uitstekend. Midden tussen de bomen en planten. We hebben er heerlijk gegeten steeds en hadden nauwelijks de behoefte om ergens anders te gaan eten. Het eten is daar gewoon heel goed. Je kunt er heerlijk genieten bij het zwembad(je) of de privé-baai. Heerlijk om tot rust te komen. Met name een 'pluim' voor de eigenaresse en eigenaar. Zij namen ons een middag belangeloos mee naar de noordkant van het eiland toen zij hier toevallig ook moesten zijn. We werden volop geholpen met tips voor winkels en restaurantjes daar en voelde heel persoonlijk. Dus in één woord: geweldig!

Verbleef: februari 2014, reisde met vrienden