Beoordeeld op 20 januari 2018 via mobiele applicatie

Net aangekomen op dit resort. En het is allemaal fantastisch. Enkel de nieuw aangebouwde kamers zijn klein, muf, niet mooi, en geen lekker stoelen op je balkon. De suites en de huisjes zijn geweldig en de ligging aan het strand is ook top. Dus zorg dat je deze kan boeken en genieten maar

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
RoyalLanta, General Manager van Royal Lanta Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018

Dear Khun Sander H.

We highly appreciated for taking your time sharing your experiences through www. tripadvisor.com and delighted to know that you were pleased with our Resort’s location, service of our team for your vacation in Koh Lanta during late January 2018.

We would like to express our sincere gratitude to you kind comment and sharing your level of appreciation to the publishes.

We will preserve our standard of service and please sure that your valuable comments and compliments have been addressed to concerned managers for necessary issues.

We look forward to welcoming you at anytime for your next visit to Koh Lanta.

Your sincerely,

The Management

Beoordeeld op 9 april 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden geboekt voor 4 dagen, maar het beviel ons zo goed dat wij er nog één dag bij hebben geboekt. Bij aankomst kregen wij een welkomstdrankje en natte doekjes om jezelf op te frissen. Het resort is prachtig onderhouden, groen en vooral schoon. Schone kamers en heerlijk ruikende handdoeken. Er zijn twee zwembaden en het ligt aan het strand. Je kunt er heerlijk eten en al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De prijs kwaliteitverhouding was ook goed. Een absolute aanrader.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 februari 2017 via mobiele applicatie

Superfijn resort aan het strand met overheerlijke keuken (restaurant in het hotel). Ontbijt mag wat uitgebreider, kamers zijn prima!
Zwembad was heerlijk, wel opletten met kleine kindjes! Het hout aan het zwembad wordt zo heet dat ons dochtertje van 3,5 zowel haar handjes als voetjes verbrand heeft! Sloefjes aandoen dus! Verder top verblijf gehad!

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

Dit leuke resort is niet het goedkoopste van het eiland, maar gelukkig konden we nog genieten van laag seizoenstarieven hoewel het eerste week hoogseizoen was. Dus moeite om aan balie wat te pingelen.
Heel mooie bungalows, 2 mooie zwembaden, leuke spa met goede massages, vlakbij strand. Enfin alles wat je nodig hebt. Enkel ontbijt valt wat tegen.
Prima uitvalsbasis ook om rest eiland te verkennen.

Verbleef: november 2016
Beoordeeld op 12 september 2015 via mobiele applicatie

Wij hadden hier eerst 3 nachten geboekt in een grand delux huisje met bubbelbad. Dit huisje vind ik niet de moeite waard om er meer voor te betalen. De dagen erna zaten we namelijk in zelfde soort huisje alleen zonder bad.
In de badkamer zaten lucht gaten in de muur . Daar konden gewoon muggen makkelijk door heen vliegen.

de mensen van de receptie zijn erg vriendelijk.
Schoonmakers maken keurig je kamer schoon en zijn super aardig.
Overige personeel heeft geen In om te werken en is alleen maar aan het hangen.
Onze eerste avond dachten we leuk te eten daar. Maar dit was echt bar slecht. En duur. En ongezellige boel. Gewoon niet eten daar.
Klein stukje lopen wat echt heel erg goed te lopen is leuke restaurantjes. Waaronder de fatmonkey. Echt super tent.
Stukje verder hele lekkere tent waar ze onwijs lekker broodjes verkopen. Zkr gaan halen daar. Zakanzu of zo iets heet het. Schuin tegenover de 7/11.

Bij de 7/11 hebben ze de lekkerste ijskoffie. Niet ergens anders halen betaal je veel en niet lekker.

Boek je excursie buiten het hotel is goedkoper.

Verder heerlijke huisjes lekkere bedden mooi strand. Genoeg te doen.

Verbleef: september 2015, reisde met familie