12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Layana is een perfect verblijf als je even rustig en vooral even niets wil doen. Met 2 zwembaden en een perfect onderhouden strand (is elders op Koh Lanta wel anders) EN een Spa kun je hier heerlijk ontspannen. De huisjes zijn top en van alle gemakken voorzien. Ruim, koel en geweldige badkamer met bad en stortdouche. De beachbar en het restaurant zijn fijn, het ontbijt top! En het personeel is briljant. Wij hebben via Layana scooters gehuurd en dagje rondgetoerd. Ook kan Layana boat tripjes naar andere eilanden verzorgen. Maar geniet vooral van de rust op Layana

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vijf volle dagen doorgebracht en van ieder moment genoten. Prachtige kamers, vriendelijke medewerkers, eigenlijk ontbreekt er hier niets. Ook de 1-daagse snorkel excursie is een aanrader.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
20 november 2016 beoordeeld

We hebben hier niet gelogeerd maar we zijn goed ontvangen. Groot complex dus bij aankomst zijn we met een golfkarretje tot aan de bar / restaurant aan het strand gereden. We hebben de apero genomen op het terras en dit bij zonsondergang. Daarna hadden we gereserveerd voor diner on the beach en dit was echt fantastisch. Mooi opgezet op het strand met prive kelner en fantastich eten. Heel mooi zwembad ook nabij het restaurant. Maar voor mij persoonlijk denk ik niet dat ik hier zou logeren. Te groot en misschien iets te stijf.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
21 mei 2016 beoordeeld

Wij verbleven in Layana van 14/5 tot 20/5/2016 en zijn super enthousiat over dit hotel. Na een vermoeiende transfer van Kao Yai Yao werden we opgewacht door een chauffeur van Layana en werden door zeer professionele staff verwelkomd binnen het hotel. Hier wordt je echt nog als gast ontvangen en alles wordt eraan gedaan opdat alles naar wens verloopt. De garden pavillion kamers zijn zeer stijlvol en functioneel ingericht. Het ontbijt is van uitstekende kwaliteit met bovenop een keuze aan verschillende eiergerechten, fijne vleeswaren en kazen, wafels en zelfs pannekoeken, verse mango. Een prachtig uitzicht op de helblauwe zee.
De poolboys zijn heel attent en geven aan de gasten verfrissend koud water en kleine versnaperingen. Hier geen handdoekenrace! Het wekelijkse BBQ buffet is zeker ook een aanrader maar is misschien wat aan de duurdere kant alhoewel er zeer exclusieve gerechten worden aangeboden. Buiten het hotel kan je ook zeer lekker en goedkoper eten maar dan hoef je een tuktuk of taxi te nemen want buiten het hotel is de omgeving nogal desolaat. Wij hebben al in vele 4 en 5 sterren hotels in Azië verbleven maar dit hotel is één van onze beste verblijven.

Verbleef: mei 2016
28 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik Ben al in heel wat binnen- en buitenlandse 4 en 5 sterren hotels en resorts geweest, maar Layana overtrof zelfs mijn verwachting. Prachtig luxe en prive opgezet, geen kinderen of grote gezinnen, puur gericht op voornamelijk stellen. Mijn partner en ik hebben er 6 nachten mogen verblijven en komen hier graag nog eens terug!!!

Personeel is zeer bekwaam, spreekt goed en netjes Engels, heeft altijd een échte lach op het gezicht en willen het beste voor de gast. Niets is teveel gevraagd voor ze. Hier geen befaamde handdoeken race zoals dat in veel hotels wel is. Er is plek voor iedere gast, dat waardeerden wij enorm. Het was een algehele verwennerij, dit resort!!!

Eerlijk, Layana is echt al het geld waard. Ook leuk voor een honeymoon trouwens!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner