“Zeker 5 sterren ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Layana Resort and Spa
Beoordeeld als nr. 1 van 85 hotels in Ko Lanta
1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo’n mooi hotel gezien. De staff regelt alles voor je wat je maar vraagt. Iedereen is heel aardig en omdat het complex klein is, zeer persoonlijke aandacht. Als je tot rust wil komen, is dit de perfecte plek!

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Layana is een perfect verblijf als je even rustig en vooral even niets wil doen. Met 2 zwembaden en een perfect onderhouden strand (is elders op Koh Lanta wel anders) EN een Spa kun je hier heerlijk ontspannen. De huisjes zijn top en van alle gemakken voorzien. Ruim, koel en geweldige badkamer met bad en stortdouche. De beachbar en het restaurant zijn fijn, het ontbijt top! En het personeel is briljant. Wij hebben via Layana scooters gehuurd en dagje rondgetoerd. Ook kan Layana boat tripjes naar andere eilanden verzorgen. Maar geniet vooral van de rust op Layana

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vijf volle dagen doorgebracht en van ieder moment genoten. Prachtige kamers, vriendelijke medewerkers, eigenlijk ontbreekt er hier niets. Ook de 1-daagse snorkel excursie is een aanrader.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
20 november 2016 beoordeeld

We hebben hier niet gelogeerd maar we zijn goed ontvangen. Groot complex dus bij aankomst zijn we met een golfkarretje tot aan de bar / restaurant aan het strand gereden. We hebben de apero genomen op het terras en dit bij zonsondergang. Daarna hadden we gereserveerd voor diner on the beach en dit was echt fantastisch. Mooi opgezet op het strand met prive kelner en fantastich eten. Heel mooi zwembad ook nabij het restaurant. Maar voor mij persoonlijk denk ik niet dat ik hier zou logeren. Te groot en misschien iets te stijf.

• Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
21 mei 2016 beoordeeld

Wij verbleven in Layana van 14/5 tot 20/5/2016 en zijn super enthousiat over dit hotel. Na een vermoeiende transfer van Kao Yai Yao werden we opgewacht door een chauffeur van Layana en werden door zeer professionele staff verwelkomd binnen het hotel. Hier wordt je echt nog als gast ontvangen en alles wordt eraan gedaan opdat alles naar wens verloopt. De garden pavillion kamers zijn zeer stijlvol en functioneel ingericht. Het ontbijt is van uitstekende kwaliteit met bovenop een keuze aan verschillende eiergerechten, fijne vleeswaren en kazen, wafels en zelfs pannekoeken, verse mango. Een prachtig uitzicht op de helblauwe zee.
De poolboys zijn heel attent en geven aan de gasten verfrissend koud water en kleine versnaperingen. Hier geen handdoekenrace! Het wekelijkse BBQ buffet is zeker ook een aanrader maar is misschien wat aan de duurdere kant alhoewel er zeer exclusieve gerechten worden aangeboden. Buiten het hotel kan je ook zeer lekker en goedkoper eten maar dan hoef je een tuktuk of taxi te nemen want buiten het hotel is de omgeving nogal desolaat. Wij hebben al in vele 4 en 5 sterren hotels in Azië verbleven maar dit hotel is één van onze beste verblijven.

Verbleef: Mei, 2016
28 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik Ben al in heel wat binnen- en buitenlandse 4 en 5 sterren hotels en resorts geweest, maar Layana overtrof zelfs mijn verwachting. Prachtig luxe en prive opgezet, geen kinderen of grote gezinnen, puur gericht op voornamelijk stellen. Mijn partner en ik hebben er 6 nachten mogen verblijven en komen hier graag nog eens terug!!!

Personeel is zeer bekwaam, spreekt goed en netjes Engels, heeft altijd een échte lach op het gezicht en willen het beste voor de gast. Niets is teveel gevraagd voor ze. Hier geen befaamde handdoeken race zoals dat in veel hotels wel is. Er is plek voor iedere gast, dat waardeerden wij enorm. Het was een algehele verwennerij, dit resort!!!

Eerlijk, Layana is echt al het geld waard. Ook leuk voor een honeymoon trouwens!

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
22 juli 2014 beoordeeld

Een uitstekend, maar dan ook uitstekend hotel. Niet goedkoop, maar wel een van de beste prijs-kwaliteit verhoudingen ooit. Erg luxe met erg veel service, een zeer uitgebreid ontbijt en een fabuleus uitzicht vanuit het Zwembad.

Ontbijt
Bij het ontbijt is er niet alleen een uitgebreid buffet met toast, verschillende soorten jam, diverse vleeswaren en gerookte vis, fruit en ook Thaise specialiteiten. Ook is er een heus koffie- en ontbijtmenu met diverse pannenkoeken, ei-gerechten, omeletten, etc. Alleen de hollandaisesaus bij de eggs benedict was een kleine tegenvaller. Maar een ontbijt met een vers stukje toast, spinazie, gerookte zalm en een goed gepocheerd eitje is dan weer niet te versmaden. Vraag ook (als het je niet wordt aangeboden) naar de verse mango.

Zwembad
Je loopt naar het zwembad en wordt door het personeel naar de ligbedden van je keuze geholpen, je handdoek wordt voor je uitgespreid en onder het genot van een glas koud water met ijs kun je je in het ietwat ziltige zwembadwater laten zakken. Dan op haar beurt weer een uitstekend uitzicht biedt op de zee die op het strand van Ko Lanta slaat.

Wanneer we weer in Ko Lanta zijn, dan slapen we zeker weer in Layana!

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ko Lanta bekeken
op 0,4 km afstand
Long Beach Chalet
Long Beach Chalet
nr. 6 van 85 in Ko Lanta
618 beoordelingen
op 12,9 km afstand
The Houben Hotel ( Adult Only )
op 0,9 km afstand
Twin Lotus Resort & Spa
nr. 11 van 85 in Ko Lanta
852 beoordelingen
op 12,7 km afstand
Baan KanTiang See Villa Resort (2 bedroom villas)
op 13,7 km afstand
Pimalai Resort and Spa
Pimalai Resort and Spa
nr. 2 van 85 in Ko Lanta
2.223 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Layana Resort and Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Layana Resort and Spa

Adres: 272 Moo 3 Phra-Ae Beach | Saladan, Ko Lanta 81150, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Provincie Krabi > Ko Lanta
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Ko Lanta
Nr. 1 hotel aan het strand in Ko Lanta
Nr. 1 romantisch hotel in Ko Lanta
Nr. 1 spahotel in Ko Lanta
Prijsklasse: € 121 - € 1.032 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Layana Resort and Spa 5*
Aantal kamers: 57
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Layana Resort and Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Layana Hotel Ko Lanta
Layana Ko Lanta

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?