SriLanta Resort(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
Lanta Sand Resort and Spa(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 40 per nacht.

Long Beach Chalet(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Coco Lanta Resort(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Chaw Ka Cher Tropicana Lanta Resort(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
MOONLIGHT Exotic Bay Resort(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Royal Lanta Resort and Spa(Ko Lanta)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Layana Resort and Spa(Ko Lanta)
11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer en vooral de badkamer is wat verouderd en het zeezicht beperkt.De wc werkte vaak niet, wat vervelend is. Het zwembad is top gelegen en het ontbijt is in orde. Het strand is fantastisch gelegen. Het is een rustig hotel maar het domein is nogal groot...de afstanden zijn groot om af te leggen.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
FranckDeLestapis, General Manager van Pimalai Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2017

Thank you IIsedk - Sorry to hear about the toilets ma-lfunctioning; we will soon upgrade 50% of our first room category. Glad to read you enjoy the fantastic beach
Sunny regards from all @ Pimalai

2 januari 2017 beoordeeld

We hadden hier een eigen villa, vlak bij de voorzieningen en direct zeezicht. Zwembad en strand met douches binnen loopafstand. Prachtige villa met groot balkon, ruime badkamer met ligbad met zeezicht. Heerlijk gegeten bij het strand (veel keuze, heerlijke garnalen oa). Goede service, vriendelijke bediening etc. Het westerse eten (ter afwisseling...) was relatief duur. De wijn is ook erg prijzig: 10€ per glas! Het grote minpunt is de aanlegsteiger, die je moet belopen qls je met de boot aankomt. Deze is aangelegd op drijvende kunststofbakken, die met de branding mee op en neer bewegen. Hoewel je door vaardige handen wordt ondersteund is dit voor minder stabiele mensen (ouderen, kleine kinderen etc) niet goed te doen. Bij het uitchecken biedt men aan in euros af te rekenen: dit raden we af, men berekent een 5% hogere koers waarmee je rekening nog even leuk wordt opgeplust. We vroegen expliciet wat het voor ons zou betekenen als we in euros afrekenden maar kregen een ontwijkend antwoord. We hebben dus maar in baht afgerekend en dat bleek dus tientallen euros goedkoper te zijn. Overigens werde deze 'truc' ook in andere resorts toegepast. Opletten dus.

Kamertip: Villas nr 401 t/m 404 zijn werkelijk prachtig!
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
26 april 2016 beoordeeld

Wat een fantastische plek is Pimalai. Het zit op een wat meer afgelegen stukje strand op Ko Lanta en heeft prachtige huisjes en appartementen. Wij hadden zicht op zee, een fijn balkon en een geweldig appartement. Fijne bedden, alles schoon, een lekker grote badkamer met bad én aparte douchecabine. Lekkere koffie op de kamer, goed werkende WiFi.
Het ontbijt is werkelijk fantastisch met geweldig uitzicht op zee, het zwembad is ook heerlijk en er is de hele dag prettige bediening (en er wordt de hele dag gratis water geschonken).
De restaurants zijn heel goed, wel wat duurder dan op andere plekken maar dat vonden wij geen probleem, het was een genot dat alles zo dichtbij was.
Ontzettend aardige mensen hier ook, ze doen alles om je verblijf zo fijn mogelijk te maken.
We hebben intens genoten bij Pimalai en gaan absoluut nog eens terug.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
franck d, General Manager van Pimalai Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2016

Thank you MissLipgloss - nice review and glad to read you have enjoyed your time with us. Look forward having you back
Sunny rgds from all at Pimalai.

9 maart 2016 beoordeeld

Ik schrijf deze beoordeling terwijl we nog aanwezig zijn op de locatie, gereed voor vertrek. Dit hotel heeft alles wat een reiziger zoekt; uitstekende service, uitstekend eten (tuurlijk voor Thaise begrippen duur) en prima kamers. Mijn vrouw en ik hebben hier 13 nachten doorgebracht en vergeleken met alle hotels die wij reeds in de wereld bezochten, is dit hotel wel behorend tot onze top 5.
We zullen iedereen die wij kennen aanraden voor dit hotel te kiezen, mochten ze besluiten naar Koh Lanta te gaan.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
16 februari 2016 beoordeeld

Prachtig resort, zeer mooi aangelegd, veel natuur en vogels. We komen zeer terug !!
Villas zijn zeer ruim en prive, het is niet goedkoop maar je hebt veel waar voor je geld. Personeel is super vriendelijk. Enige minpuntje was bij ons de incheck. Na een warm welkom, was de 2e zin wanneer gaat u weer weg. Viel bij ons verkeerd, we waren net gearriveerd. Nadere uitleg bleek ivm checkout en halen v boot cq vliegtuig, Maar als je met eigen auto komt heb je daar niks mee vandoen. Maar dit doet niets af aan een suoer verblijf. Ko lanta is ons favoriete eiland, nog steeds hippie sfeer, veel backpackers, rust, relax maar toch ook verstopte prachtige accomodaties !!

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner