“Spontaan bezoek :-)”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Pimalai Resort and Spa
Beoordeeld als nr. 2 van 85 hotels in Ko Lanta
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een eettentje en kwamen per ongeluk in "Heaven" terecht!
Toen we naar boven liepen nam de manager ons mee (Merci bien :-)
Het is een geweldige plek met een prachtig Infinitypool en uitzicht. We hebben heerlijk gegeten en werden als eigen gasten ontvangen, ondanks dat we alleen maar even langs kwamen (recht van het strand) dit was geen probleem en dat gaf een zeer welkom gevoel. We hebben er van genoten en komen graag eens weer, maar dan blijven we ook slapen!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
FranckDeLestapis, General Manager van Pimalai Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2017

Dear Misslibo

Thank you taking the time to write a nice short review onTrip Advisor. WE were certainly happy to have you dropping and have a meal at the restaurant.
We hope to have you with us again but for a longer time.

Sunny regards from all @ Pimalai.

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer en vooral de badkamer is wat verouderd en het zeezicht beperkt.De wc werkte vaak niet, wat vervelend is. Het zwembad is top gelegen en het ontbijt is in orde. Het strand is fantastisch gelegen. Het is een rustig hotel maar het domein is nogal groot...de afstanden zijn groot om af te leggen.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
FranckDeLestapis, General Manager van Pimalai Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2017

Thank you IIsedk - Sorry to hear about the toilets ma-lfunctioning; we will soon upgrade 50% of our first room category. Glad to read you enjoy the fantastic beach
Sunny regards from all @ Pimalai

2 januari 2017 beoordeeld

We hadden hier een eigen villa, vlak bij de voorzieningen en direct zeezicht. Zwembad en strand met douches binnen loopafstand. Prachtige villa met groot balkon, ruime badkamer met ligbad met zeezicht. Heerlijk gegeten bij het strand (veel keuze, heerlijke garnalen oa). Goede service, vriendelijke bediening etc. Het westerse eten (ter afwisseling...) was relatief duur. De wijn is ook erg prijzig: 10€ per glas! Het grote minpunt is de aanlegsteiger, die je moet belopen qls je met de boot aankomt. Deze is aangelegd op drijvende kunststofbakken, die met de branding mee op en neer bewegen. Hoewel je door vaardige handen wordt ondersteund is dit voor minder stabiele mensen (ouderen, kleine kinderen etc) niet goed te doen. Bij het uitchecken biedt men aan in euros af te rekenen: dit raden we af, men berekent een 5% hogere koers waarmee je rekening nog even leuk wordt opgeplust. We vroegen expliciet wat het voor ons zou betekenen als we in euros afrekenden maar kregen een ontwijkend antwoord. We hebben dus maar in baht afgerekend en dat bleek dus tientallen euros goedkoper te zijn. Overigens werde deze 'truc' ook in andere resorts toegepast. Opletten dus.

Kamertip: Villas nr 401 t/m 404 zijn werkelijk prachtig!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
26 april 2016 beoordeeld

Wat een fantastische plek is Pimalai. Het zit op een wat meer afgelegen stukje strand op Ko Lanta en heeft prachtige huisjes en appartementen. Wij hadden zicht op zee, een fijn balkon en een geweldig appartement. Fijne bedden, alles schoon, een lekker grote badkamer met bad én aparte douchecabine. Lekkere koffie op de kamer, goed werkende WiFi.
Het ontbijt is werkelijk fantastisch met geweldig uitzicht op zee, het zwembad is ook heerlijk en er is de hele dag prettige bediening (en er wordt de hele dag gratis water geschonken).
De restaurants zijn heel goed, wel wat duurder dan op andere plekken maar dat vonden wij geen probleem, het was een genot dat alles zo dichtbij was.
Ontzettend aardige mensen hier ook, ze doen alles om je verblijf zo fijn mogelijk te maken.
We hebben intens genoten bij Pimalai en gaan absoluut nog eens terug.

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
franck d, General Manager van Pimalai Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2016

Thank you MissLipgloss - nice review and glad to read you have enjoyed your time with us. Look forward having you back
Sunny rgds from all at Pimalai.

9 maart 2016 beoordeeld

Ik schrijf deze beoordeling terwijl we nog aanwezig zijn op de locatie, gereed voor vertrek. Dit hotel heeft alles wat een reiziger zoekt; uitstekende service, uitstekend eten (tuurlijk voor Thaise begrippen duur) en prima kamers. Mijn vrouw en ik hebben hier 13 nachten doorgebracht en vergeleken met alle hotels die wij reeds in de wereld bezochten, is dit hotel wel behorend tot onze top 5.
We zullen iedereen die wij kennen aanraden voor dit hotel te kiezen, mochten ze besluiten naar Koh Lanta te gaan.

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
16 februari 2016 beoordeeld

Prachtig resort, zeer mooi aangelegd, veel natuur en vogels. We komen zeer terug !!
Villas zijn zeer ruim en prive, het is niet goedkoop maar je hebt veel waar voor je geld. Personeel is super vriendelijk. Enige minpuntje was bij ons de incheck. Na een warm welkom, was de 2e zin wanneer gaat u weer weg. Viel bij ons verkeerd, we waren net gearriveerd. Nadere uitleg bleek ivm checkout en halen v boot cq vliegtuig, Maar als je met eigen auto komt heb je daar niks mee vandoen. Maar dit doet niets af aan een suoer verblijf. Ko lanta is ons favoriete eiland, nog steeds hippie sfeer, veel backpackers, rust, relax maar toch ook verstopte prachtige accomodaties !!

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
20 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldig hotel waar je vanaf het begin tot het eind in de watten wordt gelegd. Niks is teveel moeite en je wordt op je wenken behoren bediend. Aan alles is gedacht...De spa is ook zeker een aanrader. Enige nadeel van dit hotel is dat de prijzen voor het eten, drinken en de spa aan de hoge kant zijn ( liggen zelfs nog boven Nederlands niveau dus na drie weken rondreizen in Thailand schrik je wel even) dit kun je echter makkelijk oplossen Door op het strand even 500 mtr naar rechts te lopen. Dan kom je in het naastgelegen dorpje en kun je eten voor thaise prijzen. ..

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
franck d, General Manager van Pimalai Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2015

Thank you for the good review. Sunny rgds from All. Franck

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ko Lanta bekeken
op 13,7 km afstand
Layana Resort and Spa
Layana Resort and Spa
nr. 1 van 85 in Ko Lanta
1.558 beoordelingen
op 0,9 km afstand
The Houben Hotel ( Adult Only )
op 1 km afstand
Baan KanTiang See Villa Resort (2 bedroom villas)
op 13,3 km afstand
Twin Lotus Resort & Spa
nr. 11 van 85 in Ko Lanta
850 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pimalai Resort and Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pimalai Resort and Spa

Adres: 99 Moo 5, Ba Kan Tiang Beach, Ko Lanta 81150, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Provincie Krabi > Ko Lanta
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Ko Lanta
Nr. 1 beste resorthotel in Ko Lanta
Nr. 2 hotel aan het strand in Ko Lanta
Nr. 2 luxe hotel in Ko Lanta
Nr. 2 spahotel in Ko Lanta
Nr. 4 romantisch hotel in Ko Lanta
Prijsklasse: € 148 - € 881 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Pimalai Resort and Spa 5*
Aantal kamers: 121
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Pimalai Resort and Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pimalai Hotel Ko Lanta
Pimalai Resort Ko Lanta

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?