“Afschuwelijk”
Beoordeling van Butterfly Complex Center

Butterfly Complex Center
Geclassificeerd als nr. 31 van 32 dingen om te doen in Ko Lanta
24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden we TripAdvisor maar vooraf geraadpleegd, dan waren we er nooit naar binnen gegaan. Ik voel me vreselijk dat ik deze mensen heb gesponsord met ons bezoek. Dierenbeulen zijn het.

4 maart 2017 beoordeeld

We verwachtten een grote vlindertuin. In plaats daarvan was het een mini dierentuin, waarin dieren in veel te kleine hokken en kooien zitten en als allerergste drie getekende aapjes. Deze locatie zouden ze moeten sluiten. Je betaalt 200 baht voor een rondleiding van 5 minuten. ik zou dus zeggen niet bezoeken.

18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aapjes en een otter aan de ketting. Weinig vlinders te zien. Kikkers en schildpadden en vogels in veel te kleine kooitjes! Waardeloos.

1 januari 2017 beoordeeld

er zaten hier dieren in kooitjes wat volgens mij niet zo kan maar goed t is thailand...
totaal vier vlinders in de vlindertuin. aapjes aan een ketting was het meest zielige

Bekijk meer beoordelingen
3 oktober 2015 beoordeeld

Je kan rondlopen tussen de vlinders, die overal om je heen fladderen. Met wat geduld kun je mooie foto's maken.

Reizigers die Butterfly Complex Center bekeken, bekeken ook

Ko Lanta, Provincie Krabi
Ko Lanta, Provincie Krabi

In Butterfly Complex Center geweest? Deel je ervaringen!